Zoeken Vraag het forum

down

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • marion

Wat heb ik toch? Ik kan de laatste tijden maar niet vrolijk zijn. zit sinds juli vorig jaar in de w.w. In het begin vond ik dat niet erg, ik lees en computer en wandel veel. maar ik voel me gewoon erg alleennig thuis. De tranen zitten constant achter mijn ogen. nu pas merk je dat je toch veel alleen moet doen! Ga je naar een club , dan moet je alleen, noem maar op! Ik was altijd druk met werken en eigenlijk weinig vrienden!Ik kom maar niet van dat nare gevoel af!
    Als ik hiermee naar
    de huisarts zal gaan, krijg je natuurlijk weer medicijnen.
    Heeft iemand een wijze raad!
    Ik hoor het graag, vr. gr. marion

1 reactie
    Reageren
    Elisa

Hoi!

ik begrijp hoe je je voelt, het is afschuwelijk om je eenzaam te voelen..

maar waarom probeer je eens niet om nieuwe mensen te leren kennen en je vriendenkring uit te breiden? cursussen, avondschool, hobby’s enz. Je kan doen wat je wil, je dagen zijn gevuld, en wie weet wat voor interessante mensen kom je tegen :). Medicatie is inderdaad niet altijd een oplossing, maar je kan wel eens met je dokter over je situatie gaan praten natuurlijk, misschien heeft die nog goeie tips voor je ;). Zeker als je zegt dat je liever niet enkel medicatie krijgt..

Veel succes en sterkte!

Reageren
Reageer op: down
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.