- Anoniem16 september 2015 om 18:19
IK VOND DEZE BRIEF VAN ME VRIEND IS DUT NU ECHT ANGST
Ik weet niet meer alles doet zeer en voel me hondsberoerd dat kan geen stress of angst zijn
Alles is me lichaam vecht maar voel me steeds zwakker het ziekenhuis heeft alles gecontroleerd toch speelt er wat.en dan zegt ze misschien angst de operatie die gaat niet door en scheelt dat nee het scheelt niets ik voel me nog steeds hetzelfde.
me benen tintelen en me armen en een vreemde soort sensatie gaat savonds als ik lig door me lichaam.
Mijn bloed is goed,mijn ecg zijn prima er is niets op aan te merken ze hebben alles getest schildklier ect de raarste dingen niets vinden ze.
Wordt ik nu echt gek verbeeld ik me dit berg me dan maar op want ik zit op puntje van waanzin,want geen enkele arts begrijpt wat ik voel
ik sleep me door de dag heen en savonds duik ik dodelijk vermoeid op de bank alles tinteld in me me armen me benen, ik doe dan de ademhalingsoefeningen in de hoop van is het hyperventilatie nee die helpen ook niet ik hoop alleen steeds dat ik snel in slaap val
ik kan niet begrijpen dat stress of angst of hyperventilatie deze gevoelens me geven4 reactiesReagerenAnoniem16 september 2015 om 19:00KREEG NIET ALLES EROP DIT IS HET VERVOLG
Reageren
nu ook zit op de bank gewoon te bellen met marijke echt geen stress dus en dan voel ik het door me lichaam trekken zo een rare sensatie en dan denk ik alleen maar alsjeblieft gesprek gauw afgelopen zijn.is niet normaal toch,kom je op seh dan hebben ze het over polyneuropathie en dan kom je bij neuroloog en die zegt nee hoor totaal niet en dan een andere seh zegt dan guillan barre syndroom pfff en als ik oppereen lichte duizeligheid ben ik aan gewend dat heb ik al zolang ik laag zit met de trombocyten maar zo heftig als ik het nu allemaal voel nee zo ken ik mezelf niet eens
ik sleep me door de dag heen en savonds duik ik dodelijk vermoeid op de bank alles tinteld in me me armen me benen, ik doe dan de ademhalingsoefeningen in de hoop van is het hyperventilatie nee die helpen ook niet ik hoop alleen steeds dat ik snel in slaap val.
Ik maak me zorgen hoe jij het gaat redden met de 4 honden en alles dan word ik heel verdrietig met het idee je nooit meer te zien.ben ik een hypchonder aan worden,word ik gek wat is er met me
soms zit ik op de bank en denk zal ik weggaan dat scheelt jou deze ellende,je heb alleen last van me dus ik maak het jou onnodig zwaar.John (moderator)
16 september 2015 om 19:37Angst is mogelijk.Veel klachten passen wel bij hyperventilatie. Maar er zou ook een depressie aan de gang kunnen zijn. Ik denk dat een gesprek met een psycholoog geen kwaad zou kunnen
ReagerenAnoniem16 september 2015 om 19:42dit moest staan bij is dit angst mijn excuses tandor
ReagerenJohn (moderator)
16 september 2015 om 19:50Ik denk dat de lichamelijke klachten inderdaad door hyperventilatie worden veroorzaakt. Best mogelijk dat hij hypochondrisch is. Dat is ook een angststoornis. Professionele hulp is dan niet verkeerd..
Reageren
hij zou de columns over angst eens kunnen lezen:
http://www.dokter.nl/dossiers/angsten