Zoeken Vraag het forum

is dit angst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

IK VOND DEZE BRIEF VAN ME VRIEND IS DUT NU ECHT ANGST
    Ik weet niet meer alles doet zeer en voel me hondsberoerd dat kan geen stress of angst zijn
    Alles is me lichaam vecht maar voel me steeds zwakker het ziekenhuis heeft alles gecontroleerd toch speelt er wat.en dan zegt ze misschien angst de operatie die gaat niet door en scheelt dat nee het scheelt niets ik voel me nog steeds hetzelfde.
    me benen tintelen en me armen en een vreemde soort sensatie gaat savonds als ik lig door me lichaam.
    Mijn bloed is goed,mijn ecg zijn prima er is niets op aan te merken ze hebben alles getest schildklier ect de raarste dingen niets vinden ze.
    Wordt ik nu echt gek verbeeld ik me dit berg me dan maar op want ik zit op puntje van waanzin,want geen enkele arts begrijpt wat ik voel
    ik sleep me door de dag heen en savonds duik ik dodelijk vermoeid op de bank alles tinteld in me me armen me benen, ik doe dan de ademhalingsoefeningen in de hoop van is het hyperventilatie nee die helpen ook niet ik hoop alleen steeds dat ik snel in slaap val
    ik kan niet begrijpen dat stress of angst of hyperventilatie deze gevoelens me geven

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

KREEG NIET ALLES EROP DIT IS HET VERVOLG
    nu ook zit op de bank gewoon te bellen met marijke echt geen stress dus en dan voel ik het door me lichaam trekken zo een rare sensatie en dan denk ik alleen maar alsjeblieft gesprek gauw afgelopen zijn.is niet normaal toch,kom je op seh dan hebben ze het over polyneuropathie en dan kom je bij neuroloog en die zegt nee hoor totaal niet en dan een andere seh zegt dan guillan barre syndroom pfff en als ik oppereen lichte duizeligheid ben ik aan gewend dat heb ik al zolang ik laag zit met de trombocyten maar zo heftig als ik het nu allemaal voel nee zo ken ik mezelf niet eens
    ik sleep me door de dag heen en savonds duik ik dodelijk vermoeid op de bank alles tinteld in me me armen me benen, ik doe dan de ademhalingsoefeningen in de hoop van is het hyperventilatie nee die helpen ook niet ik hoop alleen steeds dat ik snel in slaap val.
    Ik maak me zorgen hoe jij het gaat redden met de 4 honden en alles dan word ik heel verdrietig met het idee je nooit meer te zien.ben ik een hypchonder aan worden,word ik gek wat is er met me
    soms zit ik op de bank en denk zal ik weggaan dat scheelt jou deze ellende,je heb alleen last van me dus ik maak het jou onnodig zwaar.

Reageren
    John (moderator)

Angst is mogelijk.Veel klachten passen wel bij hyperventilatie. Maar er zou ook een depressie aan de gang kunnen zijn. Ik denk dat een gesprek met een psycholoog geen kwaad zou kunnen

Reageren
    Anoniem

dit moest staan bij is dit angst mijn excuses tandor

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat de lichamelijke klachten inderdaad door hyperventilatie worden veroorzaakt. Best mogelijk dat hij hypochondrisch is. Dat is ook een angststoornis. Professionele hulp is dan niet verkeerd..
    hij zou de columns over angst eens kunnen lezen:
    http://www.dokter.nl/dossiers/angsten

Reageren
Reageer op: is dit angst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.