- Anoniem25 maart 2015 om 14:17
hallo,
Sinds een paar maand weet ik dat chronische hyperventilatie heb en wat last van angsten, niet altijd maar soms zo ja, soms om stomme dingen.
Vroeger dacht ik dat als je je angstig was je de reden wel weet maar ondertussen weet ik dat je je angstg kan voelen door iets onbewust. Ik heb niet echt last van aanvallen maar gewoon zo wat klachten waarvan ik dan zeg ‘oh ik heb ze’, ze zijn heel irritant maar je gaat er niet van dood ook al denk je dat soms.Nu sinds een paar dagen ben ik weer wat gestressed en angstig, ik verhuis binnen 4 dagen en ben daar heel blij mee! maar het is weer een heuse verandering in mijn leven en ik denk dat ik daardoor de laatste dagen weer wat angstig ben. Nu, ik vind dat vooral irritant als ik ga slapen dat ik me zo niet helemaal lekker voel en angstig dus dan zou ik sedinal druppeltjes nemen voor het slapen (die helpen) maar sinds een paar dagen neem ik aeronase en paracodeïne voor sinusitis en een tamelijk hevige hoest, en soms eens een pijnstiller voor de hoofdpijn deze dagen (alles op doktersvoorschrift). Daarnaast neem ik al enkele maanden 1,25 mg emconcor voor mijn hartslag die veel te hoog was en blijft (ook doktersvoorschrift) Eigenlijk ben ik niet zo voor medicatie maar die emconcor doet me wel goed, nu is mijn vraag eigenlijk of ik als ik ga slapen nog sedinal druppeltjes mag nemen voor beter te slapen? Mijn mama zei dat ik geen kalmeringsmiddelen mag nemen op die paracodeïne… Maar die druppeltjes lijken mij niet echt schadelijk.. 🙂
groetjes
1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 maart 2015 om 16:55Het is natuurlijk beter om zo weinig mogelijk geneesmiddelen te gebruiken. Maar ik denk dat het geen kwaad kan om zo nu en dan Sedinal te gebruiken.
Reageren