Zoeken Vraag het forum

hersentumor of stress? help

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jimmy

sinds eind april heb ik helaas last gekregen van paniekaanvallen, gevoelige darmen, druk op de borst, oorsuizen en meer. Hierbij zitten sinds kort de symptomen; hoofdpijn (vanuit de nek) (zeikanten) (voorhoofd) etc. Ook soms duizelig. En zelfs soms een tranend oog.

Nu maken de laatste klachten mij zodanig bang voor een hersentumor bijv. Ben langs de huisarts geweest, deze heeft een kort neurologisch onderzoek gedaan, wat gelukkig goed ging.

Maar nu nog door deze klachten word ik vaak angstig, iemand die weet of dit om n hersentumor kan gaan, of dat dit ook door angst/stress kan komen? ik hoor het graag! bedankt.

Groet,

6 reacties
    Reageren
    Suus

Dit kan zeer zeker door stress komen!
    Laat eens een fysiotherapeut naar je nek kijken. Spierspanning kan je klachten heel goed veroorzaken

Reageren
    jimmy

Hey suus bedankt nog!

Steeds wanneer ik eindelijk gerustgesteld ben komt er weer iets engs bij, toen ik net in de ochtend wakker werd was ik kotsmisselijk en moest ik bijna braken, dit is wel een ernstig symptoom van wat ik hierboven zei toch? help

Reageren
    Suus

Het is ook een symptoom van stress.
    Of bijvoorbeeld (buik)griep.
    Dus zo eng vind ik dat persoonlijk niet hoor😉

Reageren
    jimmy

Hoi, sinds vandaag ook een erg zeurderige pijn erbij gekregen vanaf mn pols tot mijn schouder, heeft dit ook een relatie met stress?

Reageren
    Jimmy

ik heb dan ook geregeld spierpijn, tintelingen etc maar vooral rechts.. hoe kan dat? Moet ik me hier druk om maken? of kan dit door stress/angst veroorzaakt worden?

Bedankt alvast!

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan zeker

Reageren
Reageer op: hersentumor of stress? help
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.