- jimmy4 september 2023 om 18:07
sinds eind april heb ik helaas last gekregen van paniekaanvallen, gevoelige darmen, druk op de borst, oorsuizen en meer. Hierbij zitten sinds kort de symptomen; hoofdpijn (vanuit de nek) (zeikanten) (voorhoofd) etc. Ook soms duizelig. En zelfs soms een tranend oog.
Nu maken de laatste klachten mij zodanig bang voor een hersentumor bijv. Ben langs de huisarts geweest, deze heeft een kort neurologisch onderzoek gedaan, wat gelukkig goed ging.
Maar nu nog door deze klachten word ik vaak angstig, iemand die weet of dit om n hersentumor kan gaan, of dat dit ook door angst/stress kan komen? ik hoor het graag! bedankt.
Groet,
6 reactiesReagerenSuus4 september 2023 om 18:21Dit kan zeer zeker door stress komen!
Reageren
Laat eens een fysiotherapeut naar je nek kijken. Spierspanning kan je klachten heel goed veroorzakenjimmy6 september 2023 om 08:23Hey suus bedankt nog!
Steeds wanneer ik eindelijk gerustgesteld ben komt er weer iets engs bij, toen ik net in de ochtend wakker werd was ik kotsmisselijk en moest ik bijna braken, dit is wel een ernstig symptoom van wat ik hierboven zei toch? help
ReagerenSuus6 september 2023 om 08:41Het is ook een symptoom van stress.
Reageren
Of bijvoorbeeld (buik)griep.
Dus zo eng vind ik dat persoonlijk niet hoor😉jimmy9 september 2023 om 01:17Hoi, sinds vandaag ook een erg zeurderige pijn erbij gekregen vanaf mn pols tot mijn schouder, heeft dit ook een relatie met stress?
ReagerenJimmy11 september 2023 om 19:05ik heb dan ook geregeld spierpijn, tintelingen etc maar vooral rechts.. hoe kan dat? Moet ik me hier druk om maken? of kan dit door stress/angst veroorzaakt worden?
Bedankt alvast!
ReagerenJohn (moderator)
11 september 2023 om 19:10Ja dat kan zeker
Reageren