sinds eind april heb ik helaas last gekregen van paniekaanvallen, gevoelige darmen, druk op de borst, oorsuizen en meer. Hierbij zitten sinds kort de symptomen; hoofdpijn (vanuit de nek) (zeikanten) (voorhoofd) etc. Ook soms duizelig. En zelfs soms een tranend oog.
Nu maken de laatste klachten mij zodanig bang voor een hersentumor bijv. Ben langs de huisarts geweest, deze heeft een kort neurologisch onderzoek gedaan, wat gelukkig goed ging.
Maar nu nog door deze klachten word ik vaak angstig, iemand die weet of dit om n hersentumor kan gaan, of dat dit ook door angst/stress kan komen? ik hoor het graag! bedankt.
Groet,
Dit kan zeer zeker door stress komen!
Laat eens een fysiotherapeut naar je nek kijken. Spierspanning kan je klachten heel goed veroorzaken
Leven met angst kan je dagelijks leven nogal belemmeren. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook in dat geval helpen wij je graag verder.
Hey suus bedankt nog!
Steeds wanneer ik eindelijk gerustgesteld ben komt er weer iets engs bij, toen ik net in de ochtend wakker werd was ik kotsmisselijk en moest ik bijna braken, dit is wel een ernstig symptoom van wat ik hierboven zei toch? help
Het is ook een symptoom van stress.
Of bijvoorbeeld (buik)griep.
Dus zo eng vind ik dat persoonlijk niet hoor😉
Hoi, sinds vandaag ook een erg zeurderige pijn erbij gekregen vanaf mn pols tot mijn schouder, heeft dit ook een relatie met stress?
ik heb dan ook geregeld spierpijn, tintelingen etc maar vooral rechts.. hoe kan dat? Moet ik me hier druk om maken? of kan dit door stress/angst veroorzaakt worden?
Bedankt alvast!
Ja dat kan zeker