Me hrv is wel vaak heel laag of heel hoog is dat een probleem?
dat heeft alles met stress te maken.
Leven met angst kan je dagelijks leven nogal belemmeren. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook in dat geval helpen wij je graag verder.
Ik ben nu 3 dagen met morgen 4 dagen intensief aan het voetballen. Is dat gevaarlijk? Ben wel moe en telkens niet helemaal hersteld maar is dat gevaarlijk voor dood en hart. Voelde even vandaag 2/3 x zo overstap dat ik zelfs stopte met praten maar ik dacht er ook veel aan
Tis veel maar vroeg me af of het fataal is voor het hartje zoals veel bronnen zeggen en ik dr eigenlijk mee moet stoppen naar te kijken. (Voel me dr ook rot door)
Niet gevaarlijk maar wel ongezond
Begrijp ik. Kmaakte/kmaak me alleen zorgen om het deit dat ik sudd kan krijgen of ja ik hoor dat een man plots doodvalt op een voetbal veld etc. Ook mij eetgewoontes ga ik verbeteren ik eet zo veel verschillende dingen tegelijk en dat maakte me bang en misselijk. Tis alleaal niet eeg en gebeurt niets toch? (Moet wel gaan letten op mezelf)
Er gebeurt niets hoor
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ben blij dat u er wel bent om te helpen. (Dit gaat over alles toch ondanks alles)
Gaat over hoor
Ja t gaat beter ben elke avond moe en slaap goed heb wel extreem veel zoetmimenten omdat ik dat miet kan laten op een of andere manier.
Is niet ernstig toch (ondanks dat het veel is) en ga ook niet dood eraan of weer zo een sudd daar denk ik ook wel aan omdat ik dutjes doe en dan nogsteeds moe ben
Dood zul je er niet gaan maar diabetes kun je er wel van krijgen
Uiteraard. Ben wel laatste rijd heel moe ookal slaap ik genoeg. Voel me moe en zwak en nergens zit in. Vader van vriend is overleden aan hartproblemen maar ja is niet dat dat me klachten gaf ben gewoon extreem moe maar heb geen klachten etc is dat allemaal onbewust iets?
Stress en angst