Home / Angststoornis / Angststoornis
Hallo allemaal, ik heb nu al een tijdje last van een angst. Ik heb het idee dat alle witte vlekken die ik zie sperma zijn. Dit klinkt heel gek, maar het maakt me echt bang en gestresst. Het ging nu eindelijk weer wat beter. Donderdag avond moest ik wat oprapen naast de wc, mijn haar hing toen tussen de wcbril en het metaal van de wc. Mijn gedachte zeggen nu de hele tijd dat er sperma in mijn haar zit en daardoor dus nu ook op andere spullen. Het klinkt heel raar, maar ik ben echt bang. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik heb ook al weleens met mensen gepraat alleen helpt het niet heel goed.
Bedoel je met mensen praten vrienden/bekenden of psychologen?
Mocht je nog niet met een psycholoog gepraat hebben, zou ik dit wel aanraden.
Bedankt voor de reactie. Ik heb nog niet Met een psycholoog gepraat. Ik zal gaan kijken voor een psycholoog. Maar vindt/denk jij dat het verhaal met de wc bril onzin is?
Ik vind het geen onzin. Het is ook geen onzin. Het is alleen iets wat in je systeem is gegaan.
Ik vind het een slimme zet om dit te bespreken met een psycholoog.
Groet W
Maar de kans dat er sperma aan mijn haar kwam is toch super klein eigenlijk?
Ja. Daarom is het ook verstandig te praten met een psycholoog.
Ja, En wat zou het probleem zijn als het in je haar terecht zou zijn gekomen?( niet het prettigste idee, maar goed). Je wast je haar en het is weg
Ik ben dus vooral heel bang omdat Ik niet gelijk heb kunnen douchen toen het gebeurde. Ik kon vrijdagavond pas douchen. Dat is dus een dag later. Ik ben daarom bang Dat het op mijn spullen kwam, als er überhaupt wat in mijn haar zat.
En wat is dan het probleem als dat zo zou zijn?
Het probleem is dan dat het op mijn spullen zit. Ik ben dan bang om zwanger te raken of dat er andere zwangere raken.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!