Paniekaanvallen

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Ik zit met een vervelend probleem en hoop dat er hier misschien mensen zijn die het zelfde hebben en misschien tips etc. kunnen geven.

Ik heb nu ongeveer een jaar last van heek vervelende klachten zoals:

• Druk op borst
    • Drukkend gevoel aan kaak/slapen
    • Hartkloppingen
    • Het (gevoel) alsof mijn hart overslaat.
    • duizelig
    • in een waas leven
    • het gevoel alsof ik stik
    • pijn aan linkerarm
    • steken op de borst

......

het is nu echt op het punt dat ik het gewoon echt spuugzat ben, ik kan nog niet meer alleen in mijn eigen huis zijn en dan op 25 jarige leeftijd word je gewoon echt gek van in je hoofd.

enkel harttest is gedaan bij mij die ze maar kunnen doen zelfs de zeldzame, volgende stap is een chip laten zetten dat ze mij 24-24  7-7 kunnen bekijken wat er gebeurd tijdens die aanvallen. ik heb al verschillende diagnoses gehad van hyperventilatie door rugklachten tot gewone hyperventilatie, ontsteking van borstbeen en tussenribspieren en nu is het ineens stress op de borstkast. ik ben al dat gegok naar een diagnose beetje beu.

heeft iemand tips om hier mee om te gaan?

voor mijn job zit ik veel en lang in de wagen dagelijks gemakkelijk een 3 uur per dag op de baan en geloof me als je zo een aanval krijgt tijdens het rijden over een autostrade tegen 130 is alles behalve gezellig.

fysio en etc is allemaal al gedaan, alle 3 beweren ze dat ik geen problemen heb met mijn ademhaling.

Reactie

doe de test op:
    https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reactie

Leven met angst kan je dagelijks leven nogal belemmeren. Ben je voor jezelf of voor iemand anders op zoek naar een oplossing en heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum? Ook in dat geval helpen wij je graag verder.

Angst. Wat te doen als het je leven beheerst?

Angst. Wat te doen als het je leven beheerst?

Angst kan je behoorlijk in de weg zitten Leven met angst kan je dagelijks leven nogal belemmeren. Misschien denk je... Lees verder
    Angstklachten? Test ze zelf!TEST JEZELF
    Partner content
Reageer op: Paniekaanvallen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief