- Jul23 juli 2018 om 23:27
Beste Tandor,
Ik heb al 3 jaar een angststoornis en ben heel hypochondrisch en de laatste tijd is dit vooral op mijn schildklier. Ik had een tijdje terug wat gelezen over de schildklier (traag/snel) en de symptomen hiervan. Nu heb ik die lijst (waren best veel symptomen) eens doorgelezen en veel kon ik op mezelf toepassen (zowel snel als traag)
Bv : angststoornis, trage hartslag (onder de 70) ik behaal soms 57, snelle hartslag (heb ik ook gehad), snel last van koude voeten, soms concentrieproblemen,soms vermoeid, soms slaperig, bleke huid,..
Dit zijn een paar symptomen die er op staan wat ik dus ook heb.
Ik heb in 2016 en 2017 mijn bloed laten trekken en schildklier was normaal, toen had ik dezelfde klachten ook.
Over de bleke huid : ik heb een heel lichte huid, mijn aders zijn over mijn hele lichaam ook goed zichtbaar zelfs op mijn gezicht. Ik krijg ook snel blauwe plekken. Maar mijn moeder zegt dat ik gewoon een bleke huid heb. Ik maak me hier zelfs zorgen om omdat mensen vaak vragen ;He Jul ben je ziek ofzo?
Ik ben een 21 jarig meisje en werk in een rusthuis..1 reactieReagerenJohn (moderator)
24 juli 2018 om 01:00Het lijken toch vooral klachten die met je angststoornis te maken hebben. Je schildklier kan makkelijk worden gecontroleerd met een bloedonderzoek. Je moet stoppen met zoeken op symptomen in google….het helpt je niet maar maakt de problemen alleen maar groter.
Reageren