John (moderator)
8 juni 2025 om 00:21Ik kan de angst natuurlijk zo ook niet even weg nemen. Maar het is een irreële angst. Je hebt dit vaker gehad en er is nooit iets gebeurd omdat je niet of minder geslapen had.
R228 juni 2025 om 09:24Dat is waar. Ik heb alles bij elkaar ook zo’n 6 uur geslapen vannacht, zij het in stukjes. Maar we hebben het volgens mij al eerder er ook idd over gehad dat dat niet uit maakt als het in stukjes is.
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2025 om 10:13Dat klopt
ReagerenR228 juni 2025 om 14:51Denkt u dat het ook goed is dat ik misschien toch eens contact met de Huisarts ga opnemen over mijn angsten? Ondanks dat ze allemaal zeggen dat het wel meevalt… ik vind zelf dat er toch iets meer aan gedaan moet worden. Ja, ik ben veel verder dan vroeger, want het komt nu vooral in fases. Maar, ik merk nu toch, dat zo’n fases ook gewoon niet behapbaar zijn. Anders zou ik natuurlijk hier ook niet continu berichtjes plaatsen.
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2025 om 15:33Ik had al een keer geschreven dat je volgens mijn toch maar beter naar psycholoog gaat. Ik vind namelijk dat het niet echt meevalt met je angsten
ReagerenR228 juni 2025 om 15:35Dus het is de afgelopen maanden echt ook weer op aan het lopen in negatieve zin?
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2025 om 16:09Ik denk van wel
ReagerenR228 juni 2025 om 16:23Is het trouwens normaal dat de teelballen soms wat groter lijken / voelen dan de andere keer?
ReagerenR228 juni 2025 om 17:11Ik heb nu zegmaar pijn aan de bal maar op een bepaald plekje bij aanraking. Zegmaar meer aan de zijkant/achterkant van de bal en dan iets meer naar boven toe. Wat kan dat zijn, is dat waarschijnlijk een irritatie omdat ik er toch te veel aan heb gezeten?
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2025 om 18:06Dat zou zeker kunnen
ReagerenR228 juni 2025 om 18:39Maar er zijn dus ook gewoon plekjes op de teelbal die per definitie en per nature gewoon gevoeliger zijn en gewoon pijnlijk zijn als je ze aanraakt?
ReagerenR228 juni 2025 om 20:01Het gekke is, als ik dus dat pijnlijke plekje bij de bal aanraak, dan voel ik de pijn dus in mijn onderbuik bij waar normaal het schaamhaar zit en niet per se in de bal zelf. Wat betekent dat dan?
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2025 om 20:57Het zijn gewoon gevoelige dingen waar je zoveel mogelijk vanaf moet blijven
ReagerenR228 juni 2025 om 20:57Dus als ik al iets te veel er aan voel krijg je al gewoon pijn of irritaties aan de bal?
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2025 om 21:39Ja, maar dat heb je nu toch ook zelf wel in de gaten
Reageren