Overdosis lorazepam

Ik heb in de nacht van donderdag op vrijdag een poging gedaan om er eind aan te maken met 40mg lorazepam en 2 liter rode wijn.

Dit is helaas mislukt. Ben er wel door op de eerste hulp terecht gekomen. Ik dacht dat 40 stuks wel genoeg zou zijn icm 2 liter flessen wijn.

Ik ga maandag naar de huisarts voor hulp en ga andere medicijnen proberen.

Maar mocht ik ooit nog op dit punt komen, welk medicijn is dan 't beste voor een vreedzaam einde?

Reactie

Ik ken je situatie verder niet, maar veel mensen die proberen een eind aan hun leven te maken en later geholpen worden en opknappen zijn achteraf erg blij dat ze hun zelfdoding niet hebben doorgezet. Besef dat je misschien geen zin ziet in je eigen leven maar wel wat zou kunnen betekenen voor een ander.

Om je vraag te beantwoorden: een vreedzaam einde maken aan je leven is minder makkelijk dan veel mensen denken. Zelf iets proberen met medicijnen mislukt heel vaak en kan er toe leiden dat je er een handicap aan overhoudt, blijvende leverbeschadigingen, gedwongen opname in een inrichting enz.. Mocht je toch een doodswens hebben neem dan contact op met https://www.nvve.nl/heeft-u-een-doodswens Zij komen continu met mensen in contact die een einde aan hun leven willen maken en hebben de kennis in huis om je een goede beslissing te laten nemen.

Reactie

Waarom wilde je einde aan leven maken als ik het vragen mag?

Reactie

Van medicatie zul je in welke hoeveelheid dan ook alleen ziek worden

Reactie
Reageer op: Overdosis lorazepam
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief