- Anoniem12 augustus 2016 om 11:09
Ik loop al jaren bij de chiropractor en fysioptherapeut. Dit geeft tijdelijke verbetering. Als ik bij de fysio kom geeft hij een klein duwtje aan éen wervel en dan komt hij los, vervolgens is de pijn weer een paar dagen weg, daarna zit hij weer vast enz enz vicieuze cirkel..
Ook gebruik ik elke dag de foam roller om een keer helemaal mijn rug zelf los te maken.
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen? MRI scan zag er vorig jaar goed uit en overige onderzoeken ook.
Heeft iemand tips/ideën wat het zou kunnen zijn of wat ik er nog aan kan doen?
(Zowel ik zelf als de fysio proberen het los te houden, maar op een of andere manier zet mijn rug de wervels elke keer vast/strak, wat pijn geeft)
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2016 om 11:19Misschien is het goed om naar een houdingstherapeut te gaan. Cesar of Mensendieck
ReagerenAnoniem12 augustus 2016 om 11:38Dat heb ik ook geprobeerd, mijn houding is vrij correct. daarnaast sport ik veel.
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2016 om 11:59Vraag dan aan je huisarts een verwijzing vorm de orthopeed
ReagerenAnoniem12 augustus 2016 om 12:24toen ook al langs geweest, en zelfs het maartenskliniek…
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2016 om 12:28Dan heb ik helaas ook geen opties meer
Reageren