Zoeken Vraag het forum

Pijn achter in nek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hai ik ben op zoek naar een oplossing voor korte termijn voor mijn nek. Gisterenavond ben ik gaan zwemmen met wat vrienden en heb ik mijn nek bezeerd. Ik heb al een geruime tijd last van mijn nek (o.a. kraken links en rechts om hem ‘los’ te maken.) Toen ik het zwembad uitklom schoot mijn nek opeens vast en ik kan sindsdien mijn nek amper nog bewegen. Als ik naar voor beweeg voel ik mijn nek als het ware trekken aan de achterzijde. Ik kan mijn kin niet op mijn borst leggen en kan amper opzij kijken. Het doet vreselijk veel pijn en ik wordt ook misselijk hiervan. Ik ben echter nu in frankrijk en zit dus eigenlijk niet erop te wachten om naar een dokter te moeten.

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en hoe ik dit eventueel kan behandelen?

Alvast bedankt

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je had natuurlijk eerder een keer naar de dokter moeten gaan met je nek.
    [quote]o.a. kraken links en rechts om hem ‘los’ te maken.[/quote] Dit is natuurlijk heel slecht voor je nek. Ik weet niet wat er precies is gebeurd, maar ik denk dat je er toch goed aan doet om naar de dokter te gaan.

Reageren
Reageer op: Pijn achter in nek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.