- Anoniem21 juli 2016 om 15:52
Hai ik ben op zoek naar een oplossing voor korte termijn voor mijn nek. Gisterenavond ben ik gaan zwemmen met wat vrienden en heb ik mijn nek bezeerd. Ik heb al een geruime tijd last van mijn nek (o.a. kraken links en rechts om hem ‘los’ te maken.) Toen ik het zwembad uitklom schoot mijn nek opeens vast en ik kan sindsdien mijn nek amper nog bewegen. Als ik naar voor beweeg voel ik mijn nek als het ware trekken aan de achterzijde. Ik kan mijn kin niet op mijn borst leggen en kan amper opzij kijken. Het doet vreselijk veel pijn en ik wordt ook misselijk hiervan. Ik ben echter nu in frankrijk en zit dus eigenlijk niet erop te wachten om naar een dokter te moeten.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en hoe ik dit eventueel kan behandelen?
Alvast bedankt
1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 juli 2016 om 15:55Je had natuurlijk eerder een keer naar de dokter moeten gaan met je nek.
Reageren
[quote]o.a. kraken links en rechts om hem ‘los’ te maken.[/quote] Dit is natuurlijk heel slecht voor je nek. Ik weet niet wat er precies is gebeurd, maar ik denk dat je er toch goed aan doet om naar de dokter te gaan.