Zoeken Vraag het forum

pijnklachten rechterarm en schouder na ongeval 2000

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Wie o wie kan mij helpen ?? Of heeft een goede tip of arts die ik kan raadplegen.

Tis een lang verhaal maar ik loop al meer dan 16 jaar met uitstraling en pijnklachten in mijn rechter arm
    En word er stapel van …

De neuroloog kan mij hier niet verder helpen, ( ga nu maar nara MCA voor second opinion en pijn kliniek )
    Uitstraling ( net bv als of je electrische botje stoot en dat aan houd de hele dag ) in mijn rechterarm.

Dof gevoel in arm , vingers, prikkelingen en tintelingen ( MRI nek was wel wat op te zien, maar zat links en schouderkap , ze dachten een scheurtje , maar was niet zo ) kracht verlies, vermoeid gevoel etc ..

Heb wel bv baat bij Dry neeling . maar is van korte duur !
    En heb scok-wave therapie gehad … maar ook na 3 weken ontzettende pijn en elctrosjocken en misselijk er van !! pakte slecht uit !

Wie o wie kan mij helpen of heeft de zelfde klachten en komt niet verder ??

Reageer op: pijnklachten rechterarm en schouder na ongeval 2000
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.