Zoeken Vraag het forum

Chronische pijn armen en benen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Miepje

Goedemiddag,

Ik hoop dat iemand deze klachten herkend.
    Ik loop al 2 jaar te zoeken naar een oorzaak.

Eind 2023 begon het met extreme vermoeidheid, daar kwam begin 2024 een brandende pijn in mijn bovenarmen bij (pijn die continu aanwezig is) daarna begon het ook in mijn bovenbenen. De pijn wordt erger na inspanning, soms zo erg dat het verlammend is.
    De pijn en vermoeidheid zijn 24 uur per dag aanwezig, waardoor werken niet mogelijk is.

ben doorgestuurd naar een neuroloog die een EMG heeft gedaan, die was een lichte afwijking op te zien, hij heeft mij doorgestuurd naar het Radboud in Nijmegen
    In Nijmegen hebben ze EMG, Spierecho en bloedonderzoeken gedaan, maar hier kwam niets uit.

Nijmegen heeft mij weer doorgestuurd naar een reumatoloog en naar een revalidatie arts.

De reumatoloog heeft alleen een bloedonderzoek gedaan en mij verteld dat het niets met reuma te maken had.
    Bij de revalidatie arts heb ik een revalidatie traject gevolgd, met een maatschappelijk werker, fysiotherapeut en ergotherapeut.
    Na afloop van het traject zei de revalidatie arts, je moet er mee leren leven.

Via de huisarts medicatie geprobeerd om de pijn te verminderen.
    eerst Amitriptyline (anti-depressiva) maar had daar veel bijwerkingen van. nu Pregabaline (anti-epileptica) maar hier ook veel bijwerkingen, de huisarts heeft de dosis vorige week weer verhoogd naar 2x 225 mg.

Ik heb nu wel bij de huisarts een second opinion aangevraagd, maar hij weet niet waar hij mij naar toe moet sturen. Ik weet alleen dat ik naar een met Radboud vergelijkbaar ziekenhuis wil, maar welke nu het beste is.

Iemand enig idee naar welk ziekenhuis ik zou moeten gaan voor een second opinion?
    Of herkend iemand deze klachten?

Reageer op: Chronische pijn armen en benen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.