- Anoniem1 augustus 2018 om 23:50
beste allemaal,
ik ben 20 jaar en heb erg veel last van mijn (voornamelijk) bovenbenen. Dit houdt nu al ongeveer een half jaar aan. Ik ben al meerdere malen bij de dokter geweest, in eerste instantie dacht hij dat het een overbelasting van de spieren was, daarna zei hij dat het toch meer veroorzaakt werd door stress en spanning. Door de pijn in mijn benen (en ook andere delen in het lichaam zoals mijn vingers, enkels en knieën) ben ik erg beperkt geworden in het dagelijks leven. Sporten is voor mij geen optie meer en ook een dagje weg wordt steeds moeilijker.
Ik slik alleen langere tijd extra magnesium en vitamine D om kleine tekorten in het lichaam op te lossen maar dit heeft geen effect op de pijn in mijn spieren.
Daarnaast probeer ik toch manieren te vinden om in beweging te blijven omdat hele dagen rust ook voor extreme pijn zorgt.
Ook heb ik last gehad van intense hoofdpijnklachten (spanningshoofdpijn volgens de dokter) en ben ik vaak misselijk. Pijnstillers helpen niet of zorgen juist ook voor misselijkheid of hoofdpijn.
Zijn er mensen die deze klachten herkennen of eventueel tips hebben?
Alvast bedankt!