- Anoniem13 mei 2016 om 21:45
Goedenavond,
Ik heb zolang ik mij al kan herinneren wel af en toe steken in de hartstreek (vaak net onder linker borst, lang ongerust over geweest maar toen ik hoorde dat meerdere hier last van hadden heb ik het maar gelaten. Die steken kwamen uit het niets, vaak gewoon als ik stil zat hierdoor kon ik minder diep ademhalen maar het ging altijd na enkele minuten al weer weg.
Echter heb ik sinds gisteren last van een continue steek in hetzelfde gebied, op sommige momenten voel ik hem al bij elke hartslag, soms alleen wanneer ik diep in adem. Het straalt ook uit naar mijn rug net onder mijn linker schouderblad.
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar vanochtend ook zo’n zelfde steek in mijn rechterzij en net onder mijn rechter borst, ook naar mijn idee de laatste weken sneller last van kramp / ” slapende ” lichaamsdelen.
Waarschijnlijk komt nu heel snel het advies “ga naar de huisarts” maar dat ligt nogal extreem gevoelig, dus daarom dat ik hier eerst ervaringen / adviezen aan wilde horen.
Bedankt,
Meisje van 18.1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 mei 2016 om 21:52Het is zonder enig onderzoek moeilijk om daar iets over te zeggen. Dus ik moet je helaas toch aanraden om met de klachten naar de huisarts te gaan
Reageren