Zoeken Vraag het forum

Spierpijn?? Buik rechts

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Na 3 dagen alles zitten te verzetten (dozen,..) ben ik in de nacht wakker geworden van hevige pijn rechts aan de buik. Ik dacht dat het van de pizza was. en heb gewoon een zware buscopan ingenomen. Daarna pas kwam het in me op dat het spierpijn kon zijn. Lachen deed pijn, mijn rechterbeen opheffen deed pijn, ik kan enkel op men rechterzijde slapen. Als ik op mijn linkerzijde slaap gaat de pijn overal komen in men buik en wordt ik dus wakker van de pijn.

Ik zit nu 2 dagen verder en ik heb dit nog steeds, als ik beweeg in mijn bed of uit mijn bed kom. Daarnaast is het ook zo dat als ik rechts duw op mijn buik doet het pijn rechts van de navel, onderaan rechts en de zijkant.

Stappen en staan lukt wel, daar heb ik geen last. Is dit spierpijn?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou heel goed kunnen. Maar zonder enig onderzoek is dart wel moeilijk te zeggen. Ga dus even naar de huisarts en laat ernaar kijken.

Reageren
Reageer op: Spierpijn?? Buik rechts
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.