Zoeken Vraag het forum

Pijn onderbuik rechterkant (vanuit mijn opzicht rechts)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lana

Hi,
    Ik heb sinds gisteravond erg veel last van mijn onderbuik, ver onderin, aan de rechterkant (dus NIET de kant waar je blinde darm zit). Het zijn continu zonder enige pauze of stop steekjes en pijnlijke vlagen. Als ik beweeg merk ik geen verschil het wordt niet erger en niet minder. Ik word helemaal gek en het is erg pijnlijk en vervelend ook vooral omdat het echt nu een dag continu blijft doorgaan. Ik heb een paar dagen geleden wel gezeik gehad met de pil. Ik was 1 dag vergeten daarna weer 1/2 dagen geslikt en daarna weer 2 dagen vergeten. Ik heb toen wel seks gehad 1 keer. Ook had ik vanochtend na het plassen met afvegen heel licht bruin/rode kleur. Daarnaast voel ik me ook algeheel ellendig. Ik denk dat het sowieso het beste is als het morgenochtend niet minder is om de huisarts te bellen. Maar ik zou graag vragen wat dit KAN zijn en of iemand zich hierin kan vinden zodat ik wat meer voorbereid ben op de nacht en morgen waarschijnlijk bij de huisarts. Ik zou het erg waarderen.
    Alvast bedankt.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zult waarschijnlijk een doorbraakbloeding krijgen door de vergeten pillen.

Reageren
    .

Het is wel logisch als dat zou gebeuren maar het is wel heel heel heel anders dan menstruatie pijn …

Juist daarom vind ik het erg gek

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je met de klachten naar de huisarts gaan

Reageren
Reageer op: Pijn onderbuik rechterkant (vanuit mijn opzicht rechts)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.