Vrijdagavond kreeg ik zo uit het niets pijn in de onderrug meeer aan de kant van mijn heup. Kon toen haast niet lopen ben naar bed gedaan dacht dat het de volgende dag wel over was. Nou niet dus, 's avonds kreeg ik er ook buikpijn bij en dat is nu nog steeds zo. Ik kan niet recht op zitten want dan wordt ik erg misselijk en krijg ik allemaal steken in mijn buik. Afgelopen nacht heb ik in totaal misschien een uur geslapen, kon gewoon niet slapen door de pijn. Wordt er helemaal gek van, op zich wil ik wel graag even naar de dokter maar mijn ouders zien het liever nog even aan. Wat moet ik doen?
Dit soort buikpijn kan echt van alles zijn. Op basis van deze informatie is het absoluut te adviseren naar een arts te gaan die de buik kan onderzoeken en aanvullende vragen kan stellen over de ontlasting, het eten, plassen, de geslachtsorganen en dergelijke...
Mijn vader zei dat het misschien wel een blindedarmontsteking kon zijn. Maar mijn moeder zei toen dat je dan toch ook moet overgeven?!
Ik heb nu ook weer een buikpijn, niet normaal
sorry hoor, maar dit vind ik niet normaal, meteen naar de huisarts, met buikpijn geen risico nemen, als het blindedarm is moet je er op tijd bij zijn, dus niets aanzien.
en nee, je hoeft helemaal niet over te geven bij blinde darm.
het kan ook met je blaas en/of nieren te maken hebben.
neem maar meteen urine mee als je naar de dokter gaat.
gewoon nu bellen en even overleggen met de dokter. je moeder kan in iedere geval om advies vragen.
beterschap, Brenda