Zoeken Vraag het forum

buikpijn rechts onderaan

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

ik zal mijn verhaal maar meteen beginnen.

Vrijdagavond heb ik frietjes gegeten met stoofvlees en een kipcorn.. (kwestie van de details te geven)

Diezelfde avond begon de buikpijn al. Ik dacht dat het normaal was want ik heb dat nog al gehad nadat ik frietjes had gegeten. Waarschijnlijk gewoon iets te veel gegeten. Ik heb niks ingenomen en dacht dat als ik ging slapen het morgen wel over ging zijn. Niet dus..
    Ik heb zaterdag nog geslapen (nadat ik opgestaan was met buikpijn) van 11u tot 16u. Ik heb die hele dag niks gedaan en alleen een dafalgan genomen in de ochtend. Ik at voor de dafalgan een koek omdat ik weet dat dat ook buikpijn veroorzaakt dafalgan in de ochtend met nog niks in de maag. Helaas de pijn bleef de hele dag. Het was draagbare pijn. In de avond moest ik nog weg. Ik zag er niet naar uit. Ik heb toen nog koude rillingen over me heen gehad en men linkerbeen was opeens heel vermoeid en een beetje verkramd nadat ik rechtstond van een stoel. Dit was dezelfde avond wel weer weg gegaan.

Nu zondag heb ik nog steeds last van die pijn. Het zit rechts onderaan. En als je erop duwt doet het iets meer pijn. Het is draagbare pijn maar wel lastig. Ik heb bewust minder gegeten dan normaal omdat ik misschien wel veel vlees eet en heel weinig groenten en fruit. Dus ik start daarmee al. Ook probeer ik meer te bewegen want dat deed ik ook niet echt. (shame on me)

Moet ik me zorgen maken? Ik heb toch geen ontstoken appendix ofzo of iets anders ergs..

groetjes

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen. Het kan natuurlijk zijn dat het eten verkeerd is gevallen. Maar dan zou je ook diarree moeten krijgen.

Als de klachten aanhouden ga dan morgen even naar je huisarts.

Reageren
    Anoniem

Het uiteindelijk overgegaan. Af en toe nog eens kleine pijnscheutjes.

Vandaag kreeg ik wel enorm veel stekende pijn onder mijn buik. (Ik ben een meisje 19 jr)

Ik kan wel al zeggen dat ik niet aan een liter water per dag kom. En ik heb deze dagen en zal komende dagen en weken veel stress beleven. Dus dat kan er al mee te maken hebben. Maar mijn mama denkt dat het door mijn brace komt. Ik draag hem nu al ongeveer 3 weken aan mijn linkerknie. De brace zorgt ervoor dat mijn o-been een beetje een x-been wordt. Kan dat?

Reageren
    John (moderator)

De pijn in je been kan natuurlijk wel door de brace komen.
    De buikklachten niet. Maar stress kan een oorzaak zijn.

Reageren
    Anoniem

Het is enorme stekende pijn aan waar je zo scheetjes laat en waar je moet pipi doen.. iets erboven. Ik heb al een buscopan genomen. Alleen liggend is het te doen. Rechtstaan gaat niet meer..toch niet lang..

Reageren
    Anoniem

De pijn is er nog steeds.. Gisteren had ik zo een harde stekendende pijn dat ik ervan moest overgeven… Ik kan alleen op mijn rechterzij liggen zodat ik het nauwelijks voel.. Ook heb ik nu pijn aan de rechterkant onder mijn ribben en de rechterkant van mijn nek.. soms als het zo hard pijn deed hield ik mijn adem in om die pijn op te vangen.. Ik wil het nooit meer meemaken.. ik doe er lang over om pipi te durven doen omdat dat steken geeft.. ik heb het vandaag dus nog… wat moet ik doen

Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar je huisarts.

Reageren
Reageer op: buikpijn rechts onderaan
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.