- Anoniem19 januari 2016 om 14:45
Hoi allemaal,
Ik loop nu al een aantal weken met een vaag knieholte probleem. Ik speel volleybal en ongeveer 2 maanden geleden kwam ik er ineens achter dat er een stekende pijn in mijn knieholte zit als ik door mn knieën ga, nooit eerder last van gehad en het kwam plotseling op spelen. Het was ook alleen als ik door mn kniën ging of mn knieën heel erg boog. Kon er wel gewoon mee lopen, rennen, springen, nergens last van, dus alleen het helemaal door buigen. Ben toen met de volleybal er hard opgevallen en toen kon ik er een tijdje (half uur) helemaal niks meer mee, helemaal niet meer buigen enz. Toen heb ik 3 weken rust gehouden met de volleybal, dacht ik dat het over was, met buigen ook geen last meer van, ben ik er weer opgevallen en weer zoveel last van, weer rust gehouden maar het blijft terugkomen als ik denk dat ik er van af ben.. Weet iemand wat dit is en/of zijn er oefeningen om deze spier sterker te maken? Het gaat echt om een spier (naar mijn mening)
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 januari 2016 om 17:14Ik denk dat het verstandig zou zijn om eerst een naar de dokter of een fysiotherapeut te gaan om te laten vaststellen wat er precies aan de hand is. En dan kijken wat er aan gedaan kan worden.
ReagerenTess12 januari 2019 om 01:29Hoi anoniem, mocht je dit nog lezen: ben je er achter gekomen wat het was? Ik heb precies hetzelfde, ook met volleybal. Dacht hersteld te zijn, maar meteen bij eerste ‘val’ op knieën weer zeer scherpe pijn.
Reageren