- Anoniem16 augustus 2016 om 07:56
Ik kan niets meer van de pijn. Ik lig op bed en dan nog is de pijn bij vlagen zo scherp dat het me de adem beneemt.
Het begon met een pijn in mijn bovenbeen waardoor ik niet meer kon lopen. Door de pijn, maar soms kreeg ik ook gewoon mijn voet niet meer van de grond.
De invalarts constateerde een spierscheurtje. Veel rust en paracetamolletjes.Na twee weken rust is de pijn dus veel erger geworden. Pijstillers werken totaal niet. Inmiddels is staan ook geen optie meer en zitten is verschrikkelijk pijnlijk.
Scherpe pijn in knieholte en zo’n 20 cm hoger in mijn bovenbeen. Verder brandt mijn hele bovenbeen, heb ik nu pijnen in mijn bil en rug en ook de andere kant op in mijn kuiten en voet. Mijn achillespees voelt raar en dof, maar als ik het aanraak doet het heel erg zeer. De bovenkant van mijn voet en mijn tenen zijn verdoofd.
Mijn eigen arts is nog drie weken op vakantie en de invaller houdt vol dat ik gewoon wat rust moet houden.
Ondertussen ga ik hier bijna dood van de pijn.
Wie heeft ideeën over wat het kan zijn en wat ik moet doen?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2016 om 08:02Dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen.
Reageren
GA naar een fysiotherapeut en laat ernaar kijkenAnoniem16 augustus 2016 om 19:20Toch maar naar de huisartsenpost geweest. De arts daar noemde het een rughernia. Daar ben ik voorlopig nog niet klaar mee
ReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2016 om 19:28