- Anoniem17 december 2015 om 16:22
ik heb de laatste tijd pijn in mijn hoofd. en het zicht valt steeds uit. eerst was dat nog 6 seconden per keer, nu ongeveer 15 seconden per keer, het gebeurd regelmatig, vooral rechts doet mijn hoofd zeer, en aan de achterkant,
ik had vorige jaar ook uranium besteld via tor netwerk, heb het niet meer in huis en de brandweer zei dat er een beperkte straling meetbaar was.
in de ochtend is het het ergst. ben wel naar de dokters wacht geweest, maar die hebben paar testjes gedaan en mocht weer gaan, ze dachten dat het aan de medicatie lag. ik gebruik zyprexa en diazepam,
ik heb bij de dokterswacht niet verteld over het uranium,
ik heb vorige keer ook bericht gepost maar die is nooit geplaatst. dus daarom doe ik het opnieuw. dat was zonet.
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 december 2015 om 16:59Als je artsen niet de waarheid vertelt moet je natuurlijk niet raar kijken als ze niks vinden.
Wat moet je in hemelsnaam met uranium?
ReagerenAnoniem17 december 2015 om 17:13gaf mooi licht in het donker zag er wel mooi uit. maar zouden mijn klachten daar uit voort gekomen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2015 om 17:41Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed of ik dit topic serieus moet nemen….
Reageren
Uranium is levensgevaarlijk…Ik zou toch maar eens naar de dokter gaan….Anoniem17 december 2015 om 18:26wil je foto´s zien, ik heb foto´s er van,
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2015 om 20:29Normaliter straalt Uranium alleen alphastraling uit die niet door de huid dringt. Daarmee is er dan geen direct risico op beschadiging van organen.
Maar ik weet natuurlijk niet wat je thuis hebt gehad.ik zou in ieder geval naar de dokter gaan.
ReagerenAnoniem17 december 2015 om 20:40ik heb contact opnieuw gehad met dokters wacht, ik moet er 10 over 10 heen,
het was uranium 238, nogal groot,
maar de straling was beperkt volgens brandweer.
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2015 om 21:04Jeetje……Uranium 238 is radioactief isotoop…..
Reageren
ben benieuwd….Anoniem28 januari 2016 om 19:05ik ben wel bij de dokterswacht geweest. maar heeft mij divlovenack gegeven, maar verder geen actie ondernomen, als het erger werd moest ik maar weer komen, nu had ik vanavond een volgens mij een lichte epeleptie aanval.wat ik me kan herrinneren is dat ik met mijn hoofd op mijn toetsenbord wakker werd en mijn linker arm schokte beetje en had rechts hoofdpijn, dus ga morgen naar de huisarts het zicht valt steeds vaker weg, klopt niet helemaal. gisteren ben ik wel bij een arts geweest nog een keer, die heeft bloed laten afnemen, maar dit heb ik dus net gehad en ze heeft ook gezegd dat ik naar de huisarts moet gaan morgen,,,
Reageren