Zoeken Vraag het forum

pijn in hoofd en zicht valt steeds uit

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik heb de laatste tijd pijn in mijn hoofd. en het zicht valt steeds uit. eerst was dat nog 6 seconden per keer, nu ongeveer 15 seconden per keer, het gebeurd regelmatig, vooral rechts doet mijn hoofd zeer, en aan de achterkant,

ik had vorige jaar ook uranium besteld via tor netwerk, heb het niet meer in huis en de brandweer zei dat er een beperkte straling meetbaar was.

in de ochtend is het het ergst. ben wel naar de dokters wacht geweest, maar die hebben paar testjes gedaan en mocht weer gaan, ze dachten dat het aan de medicatie lag. ik gebruik zyprexa en diazepam,

ik heb bij de dokterswacht niet verteld over het uranium,

ik heb vorige keer ook bericht gepost maar die is nooit geplaatst. dus daarom doe ik het opnieuw. dat was zonet.

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je artsen niet de waarheid vertelt moet je natuurlijk niet raar kijken als ze niks vinden.

Wat moet je in hemelsnaam met uranium?

Reageren
    Anoniem

gaf mooi licht in het donker zag er wel mooi uit. maar zouden mijn klachten daar uit voort gekomen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed of ik dit topic serieus moet nemen….
    Uranium is levensgevaarlijk…Ik zou toch maar eens naar de dokter gaan….

Reageren
    Anoniem

wil je foto´s zien, ik heb foto´s er van,

Reageren
    John (moderator)

Normaliter straalt Uranium alleen alphastraling uit die niet door de huid dringt. Daarmee is er dan geen direct risico op beschadiging van organen.
    Maar ik weet natuurlijk niet wat je thuis hebt gehad.

ik zou in ieder geval naar de dokter gaan.

Reageren
    Anoniem

ik heb contact opnieuw gehad met dokters wacht, ik moet er 10 over 10 heen,

het was uranium 238, nogal groot,

maar de straling was beperkt volgens brandweer.

Reageren
    John (moderator)

Jeetje……Uranium 238 is radioactief isotoop…..
    ben benieuwd….

Reageren
    Anoniem

ik ben wel bij de dokterswacht geweest. maar heeft mij divlovenack gegeven, maar verder geen actie ondernomen, als het erger werd moest ik maar weer komen, nu had ik vanavond een volgens mij een lichte epeleptie aanval.wat ik me kan herrinneren is dat ik met mijn hoofd op mijn toetsenbord wakker werd en mijn linker arm schokte beetje en had rechts hoofdpijn, dus ga morgen naar de huisarts het zicht valt steeds vaker weg, klopt niet helemaal. gisteren ben ik wel bij een arts geweest nog een keer, die heeft bloed laten afnemen, maar dit heb ik dus net gehad en ze heeft ook gezegd dat ik naar de huisarts moet gaan morgen,,,

Reageren
Reageer op: pijn in hoofd en zicht valt steeds uit
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.