- Pechvogel17 september 2026 om 00:21
25 april 2022 aangereden door een heftruck, eenmaal in het ziekenhuis op de SH, foto’s en scan gemaakt, flinke scheur in de tibia, na de diagnose naar huis gestuurd zonder hulpmiddelen of hulp aan huis, 5 mei eindelijk geopereerd, plaat en 7 schroeven als gevolg, na enkele dagen weer naar huis, heb zelf krukken aangeschaft, via zorgonline een rolstoel en douchestoel aangevraagd, na een jaar bleef de pijn en irritatie doorzeuren, de plaat en schroeven eruit laten halen, deze zaten niet goed vast, waaruit blijkt dat ik niet tegen lichaamsvreemd materiaal kan, door te lang wachten op de operatie is mijn kraakbeen verder beschadigd, ik draag nu een orthopedische brace op maat, €619, eerst werkte het wel, nu knelt de boel af, enige optie is een kunstknie, ik liet al weten, kan ik niet tegen lichaamsvreemd materiaal, ik kan goed tegen pijn, niet tegen de beperkingen, had na het ongeval meteen 112 moeten bellen, de dienstdoende arts op de SEH, was later na een klacht ivm de werkwijze niet meer bereikbaar en zelfs nier meer werkzaam in dat ziekenhuis, dus dat werd afgedaan als geen weerwoord, zit lang met deze vraagstukken, ben ondertussen vele hobby’s kwijt en zwaar lichamelijke inspanningen, dat zoiets zoveel impact heeft, blijkt ook uit gesprekken met een psygoloog, prognose, ptss.