Zoeken Vraag het forum

Last Vingers/Handen/Polsen/Arm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • GroteSmurf

Hallo,

Ik heb nu al een week last van mijn Vingers/Handen/Polsen/Arm.
    Heb nergens last van als ik slaap, wordt er niet wakker van,
    als ik wakker wordt voelt het een beetje krampachtig/gevoelig.
    Het is nooit op de dezelfde plaats en als ik denk dat ik ergens kramp/pijn heb kan ik er niet op drukke om de pijn heviger te maken.
    Zo had ik gisteren last van mijn linkerhand, later op de dag last van rechts en was links weer ‘normaal’. Nu heb ik last van elleboog,bovenarm tot onder schouder. Het voelt echt als een soort van kramp. Wel kan ik verder nog gewoon alles. Heb geen last van krachtverlies of dergelijke. Heb wel wat blauwe aderen in de binnekant van mijn hand, niet uitstekend, maar dat je die blauwe lijntjes ziet. Volgens mijn moeder is dit gewoon omdat ik mager bent, 1.82, 66kg, en nogal wit. Ben 23 jaar. Gebruik cremor hydrocortisoni voor mijn gezicht/voorhoofd, verder geen medicijnen.

Was zelf aan ’t twijfelen of dit de symptonen zijn van RSI, ik computer wel nogeens op een dag. Maar weet niet of het ook van de hydrocortisoni kan komen of iets anders.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

mvg.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waar gebruik je de hydrocortison voor?

Reageren
    Anoniem

Hallo,

soort van eczeem, maar moet waarschijnlijk weer terug, want ik smeer nu al 2+ weken en het is al beetje verminderd maar nog niet weg.
    Heb al verschillende dingen geprobeerd maar iedere keer komt het meteen weer terug zodra ik stopte met smeren, 3/4 later heb ik weer schilfers, rode vlekken en hele droge huid.

Dacht ook dat als het seborroïsch eczeem was en ik klaar was met een kuur het dan ook wel weg zou moeten blijven voor een langere periode ipv. 3 dagen.
    Eerder heb ik 3-4 weken cremor triamcinoloni gebruikt. Toen was het bijna helemaal weg, maar nu stoppen kwam het weer terug. Ook als eerst kreeg ik ketoconazal maar dat helpte niks.

mvg

Reageren
    GroteSmurf

3/4, bedoelde ik 3/4 dagen na stoppen met smeren.

Reageren
    John (moderator)

Vraag een verwijzing naar de dermatoloog. Afhankelijk van het eczeem of de huidaandoening zouden je klachten daar ook vandaan kunnen komen.

Reageren
    GroteSmurf

Hallo,

De klachten kunnen dus niet zelf van de cremes kunnen komen?
    zou het ook RSI kunnen zijn of komen de symptomen daar niet bij in de buurt?

mvg

Reageren
    John (moderator)

De crèmes zelf denk ik niet.
    Of het RSI is kan ik niet beoordelen. Daarvoor zou je naar een fysiotherapeut kunnen geen.

Reageren
Reageer op: Last Vingers/Handen/Polsen/Arm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.