- Anoniem21 april 2015 om 22:54
Wat is dit?
Wat kan ik t beste doen? Doorprikken?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 april 2015 om 08:54Dat is een abces. Ik zou dat zelf niet doorprikken op die plek. Het moet namelijk echt goed ontsmet worden. Daarnaast lijkt het erop dat er ook wratjes aanwezig zijn.
Reageren
Ik zou je dus aanraden om even naar de huisarts te gaan.Anoniem22 april 2015 om 09:09DankUwel. Het is gisternacht open gegaan en is nu kleiner. Wat een lelijk ding zeg, lijkt wel of er een alien in mijn aars zit haha. Was even schrikken.
1-10, welk cijfer geeft U om naar de huisarts te gaan.
Reageren
1 = Kan handig zijn.
10 = Ga nu or else!!!Anoniem22 april 2015 om 09:47Ik heb de dokter gebeld. Ik moet om 16.00uur al langs komen. Blijkbaar toch best risico vol
ReagerenJohn (moderator)
22 april 2015 om 10:05Je hebt goed gehandeld om de dokter te bellen. Er is natuurlijk een groot risico op infectie. Ere kan immers ontlasting in de wond komen.
Laat straks nog even weten hoe het is gegaan.
ReagerenAnoniem22 april 2015 om 10:31Dank U voor de goede zorgen. Zal ik doen. Volgens mijn thermometer heb ik 35,5 c, onder de tong. Ik heb rillingen en kippenbulten en veel zweet onder de oksels. Beetje misselijk en zwak gevoel. Ademhalen is meer een taak dan automatisme. Ik eet vaak niet gezond en rook wiet.
Eigen schuld dus.
ReagerenJohn (moderator)
22 april 2015 om 13:13Aan het niet gezond eten en de wiet roken kun je zelf natuurlijk wel wat aan doen……
Je temperatuur is wel wat aan de lage kant maar niet schokkend. Het zou eventueel door het abces kunnen komen. Het kan een bacteriële infectie zijn. Maar daar zal de huisarts dan wel wat over zeggen.
ReagerenAnoniem22 april 2015 om 14:21Huisarts gaf me de keuze of ik het door hem wilde laten open maken. Of het nu de keuze was of thuis zelf doen of hij, of de keuze of hij of niet weet ik niet zeker.
De oppervlakkige verdovingsspray werkte niet, dus sneed ie t maar zonder open. Heerlijk!
Goed. Moest thuis nog even douchen en terug komen als het weer erger wordt.
Nogmaals bedankt!
ReagerenJohn (moderator)
22 april 2015 om 15:23Graag gedaan.
Houd het wel even in de gaten en ga op tijd terug als dat nodig is.
Reageren
Houd het ook goed schoon. Het liefst even met de sproeier naspoelen en goed drogen na de ontlasting. Als dat mogelijk is natuurlijk.