- Anoniem11 maart 2015 om 09:09
Beste mensen,
Sinds 2013 heb ik onderrug pijn. Deze pijn straalt zich uit naar mijn rechterbeen met tintelingen en doof gevoel. Daarnaast heb ik ook
een brandgevoel in mijn billen en zijkanten. De pijn verschuift zich soms naar boven of naar links waardoor mijn linkerkant ook pijn doet.Vervolgens heb ik ook pijn rechterkant van mijn nek en uitstralingen naar mijn armen. Allerlei diagnoses (neurologen, ortopeten) heeft
geen resultaat geboden. Er is geen hernia helemaal niets. Er werd elke keer gezegd dat het tussen mijn oren zat.Nu 2015 voel ik me zeer vermoeid en heb ik continu verschuivende pijn in mijn complete rug. Mijn linker voet doet pijn als ik er op sta. Sinds 2014 zie ik ook
wazig en heb ik af en toe hoofdpijn. Daarnaast heb ik in 2012 een ernstige oogontsteking gehad en had ik een hele vage pijn in mijn bovenrug. Deze pijn komt af en toe terug weg. Mijn gewrichten
kraken aan alle kanten uit het niets wanneer ik beweeg. Daarnaast heb ik ook een bultje in mijn plasbuis. Alle SOA onderzoeken negatief! Wat is het dan? Raadsel.Nu ben ik zover dat ik mijn huisarts nogmaals heb geraadpleegd en dat ik een oplossing wou voor mijn problemen. Toen dacht ik aan ziekte van lyme.
De huisarts heeft me verwezen naar de reumatoloog en die wilt mij daarop niet testen. Op aandringen van mij heb ik de huisarts nogmaals gevraagd om bloed af te nemen, omdat ik zwaar twijfelde.
Nu moet ik op de resultaten wachten.Herkent iemand dit probleem bij ziekte van lyme?
Ik ben nog 28 en ik wil af van deze pijn en klachten.
Grt
10 reactiesReagerenAnoniem11 maart 2015 om 09:13Ow ja en nog iets. Ik moet ook heel vaak plassen en ik had in 2014 ook een blaasontsteking. Ik moet nog steeds veel plassen.
ReagerenJohn (moderator)
11 maart 2015 om 11:42Het is nogal een relaas van diverse klachten.
Reageren
Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Je zult heel even de resultaten van het bloedonderzoek moeten afwachten.
Het bultje in je urinebuis zou eventueel een kleine cyste kunnen zijn. Maar dat is dan iets waar een uroloog naar zou moeten kijken.Anoniem11 maart 2015 om 17:30Nee hoor. Uroloog heeft alles gedaan en gekeken. Die kon. T niet verklaren.
ReagerenJohn (moderator)
11 maart 2015 om 17:43Hoe groot is het bultje? Zit het vooraan in de urinebuis? Zit het meteen onder een van de lipjes?
ReagerenAnoniem12 maart 2015 om 14:022 a 3 mm bij 2 a 3 mm.
Reageren
Zit in de plasbuis aan de eikel. onder lipjeJohn (moderator)
12 maart 2015 om 17:56Zit het in het verlengde van het toompje (onder in de plasopening ) of meer in het midden van de plasbuis?
ReagerenAnoniem13 maart 2015 om 12:44Onder plas opening
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2015 om 15:19Het zou een talgkliertje kunnen zijn in het toompje. Dat is op zich geen probleem zolang je er geen last van hebt. De uroloog zou het anders wel hebben gezien.
ReagerenAnoniem16 maart 2015 om 09:58dimi6 mei 2018 om 08:42hoi ben dimi 24 jaar
ik ben al 3 maand op sukkel , het is allemaal begonnen rond 20 januari 2018 .
waarbij ik voor grote examens instond en als ik hier niet mee slaagde zou ik mijn job kwijtspelen. veel stress
en veel gestudeerd waarmee het met hoofdpijn is begonnen en zo nekpijn crieerde.
in tussentijd ben ik geslaagd, maar de nekpijn is verergerd met hoofdpijn en stekende pijn van nek naar mijn onderrug toe bij uitademen. ik ben nu al meer dan 3 maand op sukkel en weet geen raad meer. Ik kan niet meer vredig door het leven. ik zit ook al meer dan een maand thuis intussen. 6 verschillende artsen gegaan waarbij ze continu ander medicatie voorschreven maar niets dat werkt, ze vertelde mij dat het spanningshoofdpijn is en stress en dit knelt alles. kan al dagen niet meer slapen.
ben al meer dan 6 x kine gegaan met warmte therapie. dan overgeschakeld naar osteopaat ook al 5 maal geweest en helpt niet.
opgenomen in gasthuisberg leuven waarbij ze ct scan hersenen gedaan hebben en een ruggenprik voor druk op te meten. conclusie : verhoogde druk in hersenkamer maar niets ernstig.
tot slot nog dagen thuis rusten en weer ander ziekenhuis geweest met spoedopnamen in hasselt . hierbij hebben ze een mri hersenscan gedaan en een mri ruggengraat en als nogmaals weeral ruggenprik. met een week daar in ziekenhuis te zitten met uitslag als resultaat: letsel in de hersenkamer maar niets positief zeggen ze. en mijn bloedcellen waren veel te hoog in de hersenen normaal zou je 5 bloedcellen hebben en ik heb er 30 maar niets tot ernstig zeggen ze, en alsnog ben ik blijkbaar geboren met een open rug. maar symptonen zouden niet daarvan komen. dus stuurden ze me weer naar huis met verlenging van een maand.
ik ben radeloos en machteloos, uitgeput , oververmoeid , kan niet slapen van de pijn van mijn nek en rug , schouders en hoofd. zitten op een stoel is ook moeilijk en stappen ook. kan bijna niets meer weer er iemand alsjeblieft raad ik weet het niet meer help me :s
Reageren