Zoeken Vraag het forum

brandende pijn knieen in rust.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Zoals de titel aan geeft, heb ik last van een brandend gevoel in mijn knieen in rust of in bed. Dit bevindt zich binnenin aan de buitenzijden, dus achter de knieschijven. Naar mate ik langer lig, wordt het pijnlijker. Het enige wat lijkt te helpen is bewegen. In de nacht is dit natuurlijk niet handig. Het lijkt soms in vlagen op te zetten, een paar weken wel, dan weer niet. Nu met het koude weer is het weer pijnlijk. Weet iemand misschien wat dit is en wat ik er aan kan doen? Alvast bedankt!

6 reacties
    Reageren
    Anoniem

Moeilijk te zeggen. Misschien goed om even naar een fysiotherapeut te gaan en er eens goed naar te laten kijken.

Reageren
    Anoniem

Dit probleem heb ik ook,zou er ook een antwoord op willen,toch maar na de huidarts ermee denk ik

Reageren
    ietje

En wat is het nu?

Reageren
    ton

Heb er ook jaren last van gehad, kon er moeilijk door slapen. Uiteindelijk ontdekt dat cafeïne de oorzaak was.

Sinds ik een maand geleden met koffie en chocolade ben gestopt is het geheel verdwenen en ook niet meer terug gekomen. Miraculeus een beetje. Kon dit effect nergens vinden op internet.

Let op: cafeïne heeft een halfwaardetijd van 4-5 uur in je lichaam. Het kan dus even(dagen!) duren voordat het uit je lijf verdwenen is. Dus consequent een week geen koffie, chocolade en liever ook geen thee drinken en wachten op het resultaat.

Laat even horen hoe het gaat

Reageren
    Karin

Hoi Ton, mocht je hier nog kijken dan ben ik heel erg benieuwd hoe het nu met jouw knieën gaat. Ik heb er nm ook sinds vanacht erg veel last van gehad in beide knieën.

Reageren
    Bibi
    • Klinkt als artrose, brandende pijn dat niet overgaat.
    Reageren
Reageer op: brandende pijn knieen in rust.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.