- Anoniem5 december 2014 om 16:15
Hallo,
Zoals de titel aan geeft, heb ik last van een brandend gevoel in mijn knieen in rust of in bed. Dit bevindt zich binnenin aan de buitenzijden, dus achter de knieschijven. Naar mate ik langer lig, wordt het pijnlijker. Het enige wat lijkt te helpen is bewegen. In de nacht is dit natuurlijk niet handig. Het lijkt soms in vlagen op te zetten, een paar weken wel, dan weer niet. Nu met het koude weer is het weer pijnlijk. Weet iemand misschien wat dit is en wat ik er aan kan doen? Alvast bedankt!
6 reactiesReagerenAnoniem5 december 2014 om 17:07Moeilijk te zeggen. Misschien goed om even naar een fysiotherapeut te gaan en er eens goed naar te laten kijken.
ReagerenAnoniem18 februari 2015 om 07:50Dit probleem heb ik ook,zou er ook een antwoord op willen,toch maar na de huidarts ermee denk ik
Reagerenietje10 december 2016 om 23:46En wat is het nu?
Reagerenton7 juli 2017 om 21:21Heb er ook jaren last van gehad, kon er moeilijk door slapen. Uiteindelijk ontdekt dat cafeïne de oorzaak was.
Sinds ik een maand geleden met koffie en chocolade ben gestopt is het geheel verdwenen en ook niet meer terug gekomen. Miraculeus een beetje. Kon dit effect nergens vinden op internet.
Let op: cafeïne heeft een halfwaardetijd van 4-5 uur in je lichaam. Het kan dus even(dagen!) duren voordat het uit je lijf verdwenen is. Dus consequent een week geen koffie, chocolade en liever ook geen thee drinken en wachten op het resultaat.
Laat even horen hoe het gaat
ReagerenKarin27 februari 2018 om 09:31Hoi Ton, mocht je hier nog kijken dan ben ik heel erg benieuwd hoe het nu met jouw knieën gaat. Ik heb er nm ook sinds vanacht erg veel last van gehad in beide knieën.
ReagerenBibi23 december 2019 om 17:38- Klinkt als artrose, brandende pijn dat niet overgaat.