Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke steken vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lilly

Hoi,

Ik loop al een tijdje met een probleem maar weet niet of het de moeite is om ermee naar mijn huisarts te gaan. Al een paar maanden heb ik buiten mijn menstruatie om heftige steken in mijn vagina. Eerst viel het me niet zo op omdat het heel af en toe lichte en vrijwel pijnloze steekjes waren, maar de laatste 3 weken zijn het echt heftige steken die me op elk willekeurig moment overvallen. Soms 5 keer of vaker op een dag. Ik kramp dan helemaal in elkaar van de pijn, soms een paar steken achter elkaar. Ik heb zulke pijn ook als ik ongesteld ben alleen, maar in die stopweek is het net zo pijnlijk alleen dan veel vaker op een dag.
    Ik slik al 6 jaar de pil, heb 3 jaar lang dezelfde partner, geen soa of iets dergelijks, maar wil nu wel graag weten wat het is aangzien het mij dwars zit in het doen en laten.
    Schaam me soms kapot als ik ergens loop of met iemand in gesprek ben en ik krijg weer zo’n steek.

5 reacties
    Reageren
    Ches

Hallo, heb precies hetzelfde, en weet ook niet wat het is, heb jij inmiddels al meer informatie waar het van komen kan ?

Reageren
    Meisje met pijnlijke steken

Hallo ik heb al bijna 2 jaar last van steken en pijn in me vagina ik weet bij of het met me ingesteldheid te maken heeft . Maar soms ga ik gewoon bijna dood van de pijn . Ik ben ook toen ik 8 was op de stang van me moeders iets gevallen en toen kwam er ook allemaal bloed uit de Miss kan het daar ook door komen , ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit want ik kan echt niet meer tegen deze pijn ;(;( HELP ME !! Groetjes meisje met heel veel pijn ,,

Reageren
    T.

hier heb ik ook wel eens last van niet heel erg hevig gelukkig maar lekker is anders ik heb het meestal een week voor ik ongesteld word hoop hier ook meer info te krijgen wat is het toch

Reageren
    Anoniem

Ik heb zelf tijdens elke menstruatie ook last van pijn en krampen, weet niet ofdit hetzelfde is wat jullie bedoelen, maar ik gebruik sinds een tijd alive feminax. Dit is speciaal voor menstruatiepijn. Helpt bij mij perfect!

Reageren
Reageer op: Pijnlijke steken vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.