- anoniempje28 november 2012 om 14:26
heey iedereen,
ik ben 13 en ben 4 jaar geleden door me enkel gegaan.
ik kon er toen helemaal niet op lopen en staan. ik bleef heel veel pijn hebben en het ging op een gegeven moment weer beter.
ik trainde 5x per week 1 1/2 uur ik zit op atletiek,
en het laatste half jaar krijg ik echt heel veel pijn. nu train ik helemaal niet meer al een half jaar, zodat het beter gaat alleen het gaat niet beter en ik word het een beetje zat.ik heb op krukken gelopen, het heeft niets geholpen. ze kunnen steeds niet helemaal vinden wat ik heb.
ik weet niet meer wat ik moet…
heeft iemand tips??
wat ik moet doen??x Anoniempje
3 reactiesReagerenKim28 november 2012 om 15:21Dus er zijn wel foto’s gemaakt, neem ik aan? Misschien nog maar eens foto’s laten maken dan. En een goede fysiotherapeut of sportarts bezoeken?
ReagerenLola28 november 2012 om 15:22Ik zou een enkelbandage dragen, totdat je weet wat er met je enkel aan de hand is. Kan het groeipijn zijn?
Lola
Reagerenanoniempje29 november 2012 om 16:05heey,
bedankt voor jullie tips, er zijn inderdaad al foto’s gemaakt. ik ga vragen of ik het nog een keer mag laten doen. ik ben al opzoek naar een andere arts, kan het alleen nog niet echt vinden.
me fysio zei dat het geen groei pijn is, ik ben al uitgegroeid.
Reageren
hebben jullie nog meer tips?
sorry, misschien vraag ik een beetje veel, maar ik ben het echt heel erg zat, de hele dag zitten is niets voor mij.