Zoeken Vraag het forum

heel veel pijn in enkel al 4 jaar

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniempje

heey iedereen,

ik ben 13 en ben 4 jaar geleden door me enkel gegaan.

ik kon er toen helemaal niet op lopen en staan. ik bleef heel veel pijn hebben en het ging op een gegeven moment weer beter.

ik trainde 5x per week 1 1/2 uur ik zit op atletiek,
    en het laatste half jaar krijg ik echt heel veel pijn. nu train ik helemaal niet meer al een half jaar, zodat het beter gaat alleen het gaat niet beter en ik word het een beetje zat.

ik heb op krukken gelopen, het heeft niets geholpen. ze kunnen steeds niet helemaal vinden wat ik heb.
    ik weet niet meer wat ik moet…
    heeft iemand tips??
    wat ik moet doen??

x Anoniempje

3 reacties
    Reageren
    Kim

Dus er zijn wel foto’s gemaakt, neem ik aan? Misschien nog maar eens foto’s laten maken dan. En een goede fysiotherapeut of sportarts bezoeken?

Reageren
    Lola

Ik zou een enkelbandage dragen, totdat je weet wat er met je enkel aan de hand is. Kan het groeipijn zijn?

Lola

Reageren
    anoniempje

heey,

bedankt voor jullie tips, er zijn inderdaad al foto’s gemaakt. ik ga vragen of ik het nog een keer mag laten doen. ik ben al opzoek naar een andere arts, kan het alleen nog niet echt vinden.

me fysio zei dat het geen groei pijn is, ik ben al uitgegroeid.
    hebben jullie nog meer tips?
    sorry, misschien vraag ik een beetje veel, maar ik ben het echt heel erg zat, de hele dag zitten is niets voor mij.

Reageren
Reageer op: heel veel pijn in enkel al 4 jaar
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.