- Louise17 september 2012 om 06:25
3 weken geleden voelde het als of er iets van een ader klapte aan de linkerkant achter in mijn hoofd.
ik ging er van uit dat ik een verkeerde beweging had gemaakt gezien ik dit wel vaker heb.
Normaal is na een uur dat rare gevoel weg. alleen dit keer niet.
het gevoel bleef en groeide uit naar een zeurende hoofdpijn die links achterin begint en zich uitbreid over de hele linker kant.
Het is inmiddels zo erg dat ik niet meer kan slapen, zitten of staan/lopen. de pijn heeft mij in bedwang.
Wat kan en moet ik hier mee doen??
Mijn arts blijft zeggen dat ik maar een “asperine” moet nemen..
Helaas werkt dit niet.. zelfs na een zwaardere dosis is er geen resultaat.3 reactiesReagerenKimmie17 september 2012 om 12:58Hallo,
als je een verkeerde beweging hebt gemaakt, laat een chiropractor dan eens kijken.Succes
ReagerenAnoniem30 oktober 2013 om 10:34Hi Louise,
Intussen al meer duidelijkheid over je pijn?
Ik heb momenteel ook last van hoofdpijn aan de linkerzijde van mijn hoofd. Het vreemde is dat als ik hoest/vooroverbuk/inspan de stekende pijn erger word.
Ben al bij de huisarts geweest en die geeft aan dat het geen voorhoofdholteontsteking is en geen hersentumor.
De pijn heb ik nu al bijna 3 maanden het lijkt soms erger aanwezig en soms minder erg.
Hoop dat iemand mij kan vertellen wat het is omdat ik zelf geen raad meer weet.
ReagerenTandor130 oktober 2013 om 15:47Laat je door de huisarts doorverwijzen naar de KNO arts.
Reageren