- tomijan29 augustus 2012 om 17:45
Met tomijan ik heb nu al 3 dagen lang nekpijn,precies bij overgang nek/hoofd links en rechts .Volgens mij is het geen nekkramp .Normaal is de pijn na 1 dag meestal weg ,maar nu duurt het al 3 dagen heb me nek al ingesmeerd met zalf of spiergel en paracetamol ingenomen maar word er niet minder van wat zou de oorzaak kunnen zijn of wat zou het kunnen zijn .
2 reactiesReagerenQuote29 augustus 2012 om 17:49Hoe kunt u hersenvliesontsteking herkennen?
Hersenvliesontsteking lijkt in het begin vaak op griep: u of uw kind heeft hoofdpijn, koorts en spierpijn. U bent ziek, suf en u moet vaak ook braken. Vaak ontstaat nekstijfheid, maar dit is niet makkelijk vast te stellen (u kunt de kin niet meer op de borst doen). Ook kunnen kleine huidbloedinkjes ontstaan. Als u hierop duwt met een glas blijven deze kleine paarsrode vlekjes zichtbaar – ze verbleken niet bij drukken.
Lees verder/Bron:
Reageren
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGZiektebeschrijvingen/NHGZiektebeschrijving/Z064.htmEmma29 augustus 2012 om 17:50Zit je veel achter je PC in dezelfde houding? Staat er misschien een airco aan of staan raam en deur tegen elkaar open (tocht)?
Groetjes
Reageren