- AnoniemMeisje1228 juli 2012 om 09:35
Een paar maanden geleden werd ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis met acute leverfalen .
Uiteindelijk gaat het weer beter met me , maar ik heb sinds eergister aanhoudende pijn in me bovenbuik , echt van die kolieken .
Ik ben nog maar een kind , dus galstenen zouden het niet kunnen zijn .
Dan heb ik het rechts in me buik een hele tijd , en dan trekt het inene naar me linkerborst , of naar de onderbuik .
Maar ik heb ook zo’n vol gevoel in me bovenbuik , alsof er wat groots onderzit ofzo .Heeft iemand een idee wat dit kan zijn , of die hier ook last van heeft ?
Alvast bedankt !3 reactiesReagerenLana30 juli 2012 om 12:13Hallo, ik vind dat je met jouw klachten naar de huisarts moet gaan. Hij kent jouw medisch dossier. Laat je weten hoe het verder gaat met je?
Groetjes
Reagerenmeisje931 augustus 2012 om 21:26kunnen wel galstenen zijn, ook als kind kan je galstenen hebben ( heb het zelf gehad) veel succes ermee!
Reagerenmeisje 9322 oktober 2012 om 13:43ik zal vertellen meisje 93 dat ik ook heb hel gevoel dat ik en mes of een steen in mijn middenrif heb. Ik ben 10 jaar ziekenhuis in en uit en ze weten h allemaal niet van. zoveel chirugie en huisarts, ik heb alles plat gelopen maar niets.
Reageren
Ik heb tien jaar pijn pijn pijn en niemand doet iets.
sterkter meid