- Jacvvliet3 juni 2010 om 04:43
Hallo,
ik heb sinds 3 dagen gewoon last in mijn rechter voet. het is een stekende pijn en als ik erop probeer te lopen verga ik van de pijn. op mijn voet zitten verder allerlei bruine vlekjes, en er zijn hele duidelijke bloeduitstortingen te zien.
je ziet zelfs aderen lopen die je normaal niet ziet.
en hij is dikker dan mijn linker voet.maargoed, dit is iets wat ik al vaker heb meegemaakt (beide voeten) ik ben hiervoor al meerdere malen voor naar de huisarts geweest. de huisarts zegt dat het door mijn gewicht komt, okay ik heb een aardig overgewicht, daar zal ik verder ook niet over liegen. maar ik zelf denk dat het zo kunnen komen, omdat ik vroeger op mijn tenen heb gelopen, ik heb daar toen die tijd wel therapie voor gehad, en ik loop weer vrij normaal, maar is het niet iets wat later weer kan terug komen ?
verder zijn er foto’s gemaakt. waar niets op te zien viel. ik heb bloed laten prikken. maar die resultaten waren ook positief.met andere woorden, ik heb geen flauw idee, wat ik zou kunnen doen.
wie o wie kan mij helpen.
alvast bedankt.
2 reactiesReagerenTamara6 juni 2010 om 20:11Met deze klachten moet je naar de huisarts gaan.
Er zou sprake kunnen zijn van een acute infectie die gevaarlijk kan zijn.
Hoe is het inmiddels met je want ik zie dat jouw vraag al 3 dagen oud is.
ReagerenJacvvliet6 juni 2010 om 21:25de pijn is inmiddels alweer flink weggetrokken gelukkig.
ik heb er alleen nog een beetje last van als ik aan het lopen ben.
verder ga ik morgen voor de zoveelste keer naar huisarts. waar ik waarschijnlijk weer pijnstillers van krijg.
Reageren