- Karwei12 januari 2010 om 18:55
Hey hey,
hier heb ik direct 2 onderwerpen:
1. Het eerste probleem is mijn onderrug: ik ben het al een heel tijd gewoon dat ik pijn in mijn onderrug heb maar deze is anders… Ik heb een steken en trekken van mijn rechter onderrug tot mijn dijbeen, niet altijd maar wel altijd vaker. Als ik lig heb ik er meestal geen last van, enkel als ik op een hard oppervlak lig bvb in de sauna. Dan heb ik wel veel pijn en kan mij alleen amper rechtzetten, ook als ik dan lach doet het pijn. Ik kan mij enkel terug recht helpen als ik mij eraf rol. Wat zou dat kunnen zijn? Moet ik mij zorgen maken?
2. Het tweede probleem zit in mijn nek en tussen mijn schouders.
Als ik nu bvb mijn hoofd naar voor beug zonder mij voor de rest te bewegen heb ik een trekken in mijn rug. Desto meer ik voorover beug desto verder trekt het. Op het einde lijkt het , dat ik zelfs pijn in mijn nieren heb.
Met mijn schouders is het zo dat ik bij sommige bewegingen een domp steken tussen mijn schouderbladen heb, op mijn wervels. maar als ik eten doorslik doe het daar ook veel pijn, dat is erg vervelend. Ook hier weet ik niet wat het zou kunnen zijn. Iemand?Dank voor jullie interesse en hulp
Karina3 reactiesReagerenAnoniem12 januari 2010 om 23:29Het eerste zou een hernia kunnen zijn. Het tweede lijkt het meest op spanningsklachten.
ReagerenPer13 januari 2010 om 00:08Beide geopperde oorzaken van uw klachten kunnen eenvoudig door de huisarts worden onderzocht.
ReagerenAnoniem13 januari 2010 om 00:11