- Anoniem25 oktober 2015 om 19:44
Hallo,
Ik heb onregelmatige pijn in mijn lage rug. ongeveer een jaar geleden begon het alleen was het toen nog niet heel erg en was de pijn ook nog niet heel ernstig (kan voorkomen toch af en toe rugpijn).
voor de zomer begon bukte ik een klein beetje en toen werd het ineens heel even zwart voor mijn ogen en een klein beetje draaierig en had daarna ineens enorme last van mijn onderrug en het bleef ook een beetje vast zitten, ik had daarvoor ook al een beetje last maar dat was bijna weg, toen het dus ineens erger was heb ik daar iets van 3 weken last van gehad en toen werd het minder maar heb nog steeds om de zoveel tijd een beetje last ervan en blijft mn rug soms ook nog steken.sinds afgelopen dinsdag heb ik weer last van mijn onderrug en nu dus ook mijn rechter bil erbij het is intussen al wel iets minder geworden maar heb er nog steeds last van.
nu vraag ik me dus af wat dit kan zijn en wat ik er aan kan doen want het is best vervelend?wat mij ook opviel is dat op de plek waar de pijn zich bevind (ongeveer bij de lendenwervel en heiligbeen) mijn rug wat boller is dan daarboven. ik weet niet of dat bij mijn lichaam hoort of dat het er misschien iets mee te maken heeft?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2015 om 21:08Dat is zonder enig onderzoek of functietesten moeilijk te zeggen.
Reageren
Ik zou je aanraden om met de klachten naar de huisarts te gaan.