Zoeken Vraag het forum

Spit

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kim

Sinds vanmorgen tijdens het stofzuigen schoot het in mn rug, waarna ik gelijk erge rugpijn kreeg. Bukken zitten stan lopen het deed allemaal zeer. Ik had al een aantal dagen last van mn onderrug maar niet zo erg. Ik neem nu 2 stuks paracetamol in, maar zodra die uitwerkt kan ik wel janken. Maar om nou de doktersdienst er voor te bellen vind ik ook zo wat.
    Nu zoek ik tips, wat kan ik het beste doen, want alles doet pijn. Behalve als ik nu rustig zit of lig op mijn zij. Maar wanneer ik loop voel ik zoveel pijn of sta. Alsof mn hele onderrug stijf is en trekt naar mijn billen beetje boven benen.
    Ik werk ook in de zorg dus vraag me af
    wat ik wel en niet mag doen tijdens werk

1 reactie
    Reageren
    Suzan

Hoi,

Ik zou toch even de doktersdienst bellen,om betere pijn medicatie.
    3x per dag 600mg Ibuprofen samen met 2 paracetamollen, dat werkt beter dan alleen paracetamol.
    En de dokersdienst kan eventueel een spierverslapper geven,dat kan de eerste dagen echt verlichting geven.
    En ik zou in elk geval even niet gaan werken,maandag even een fysiotherapeut bellen en die dan om advies vragen wat wel en niet te doen.
    Je hebt maar één rug,wees daar zuinig op….
    Beterschap!

Reageren
Reageer op: Spit
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.