Zoeken Vraag het forum

Pijn in rug rechterkant.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • L.

Hoi hoi.

Ik heb sinds zondag last van mijn rug, maar gister tijdens het douchen ging het helemaal mis en zakte ik er doorheen. Zo erg dat ik niet meer rechtop kon staan en dat ik een hele tijd in de badkamer heb moeten zitten tot ik eens omhoog kwam. Ik ben aan de ibuprofen en paracetamol gegaan, maar dit helpt maar heel eventjes voor dat de hevige pijn weer terug komt. Ik heb ook het idee dat de pijn naar voren trekt, en elke keer als ik een pijnscheut krijg voel ik de spieren bij mijn ribben samen trekken.

Ik heb deze pijn al eens eerder gehad, vorig jaar zomer, maar de pijn hield toen maar een paar uur aan, deze pijn duurt nu al meer dan 24 uur en ik word er gek van. Weet me geen houding te geven. En het gekke is dat de pijn een stuk minder word als ik ga staan/lopen. Enig idee waar dit vandaan zou kunnen komen, en of ik hiervoor een afspraak moet maken bij de huisarts? Weet namelijk niet of ze hier wat aan kunnen doen, behalve pijnstillers geven… heb het idee dat er iets vast zit, zo’n gevoel geeft het in ieder geval wel… Let wel, ik heb van nature een slechte rug…

Bedankt alvast.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou in ieder geval met de klachten naar de huisarts gaan…

Reageren
Reageer op: Pijn in rug rechterkant.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.