- Anoniem19 januari 2014 om 11:48
Rond oud en nieuw heb ik mijn rug een klein beetje overbelast en sinds die tijd voelde ik een beetje mijn rug zeuren als ik bewoog.
Maar die periode was mega druk op me werk dus gewoon lekker doorgegaan en blijven tillen…. Ook te zwaar, heel slim ik weet het.In de tweede week van januari vertilde ik me nog een keer en daarna ging het echt niet meer en ben ik 4 dagen thuis gebleven, wel zoveel mogelijk blijven bewegen maar ook rusten, de pijn zat echt in het midden van me onderrug met een klein beetje straling naar linkerkant.
Na die 4 dagen rust ben ik op maandag weer gaan werken en dat ging aardig, nog wel pijn maar gewoon rustig aan. Dinsdag helaas ging ik tijdens totaal niks tillen ofzo ineens door me rug en gelijk maar huis gegaan want wist niet hoe ik moest staan zitten of liggen van de pijn.
Eenmaal thuis voelde ik constant steken maar inmiddels meer aan de linkerkant van me rug dan het midden, zelfs meer richting zij.Heb een huisarts bezocht en die heeft me pijnstillers, spierverslappers en 2 dagen rust voorgeschreven.
Inmiddels heb ik alweer 2 dagen gewerkt en ben de medicijnene aan het afbouwen, die 2 dagen al geen spierverslappers meer genomen en gister nog maar 1pijnstiller.Maar nou word ik vandaag wakker met pijn, alleen nu echt in me zij, bijna me buik en niet meer me rug? Net alsof de pijn in 2 weken tijd dus van me midden onder rug naar de voorkant aan het verhuizen is ofzo……
Moet ook zeggen dat toen ik d ie medicijnen nam me rug en zij verdooft voelde van midden van rug tot linkerzijde en ook stukje van me buik.
Iemand enig idee wat te doen of ervaringen? Heb in elk geval wel weer Eem pijnstiller genomen.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 januari 2014 om 12:12Ik zou in ieder geval even terug gaan naar de huisarts. Het is nl best mogelijk dat er een spier verrekt is. Dat zou de reden kunnen zijn van de pijn verplaatsing.
Reageren