Zoeken Vraag het forum

“Rug”pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Rond oud en nieuw heb ik mijn rug een klein beetje overbelast en sinds die tijd voelde ik een beetje mijn rug zeuren als ik bewoog.
    Maar die periode was mega druk op me werk dus gewoon lekker doorgegaan en blijven tillen…. Ook te zwaar, heel slim ik weet het.

In de tweede week van januari vertilde ik me nog een keer en daarna ging het echt niet meer en ben ik 4 dagen thuis gebleven, wel zoveel mogelijk blijven bewegen maar ook rusten, de pijn zat echt in het midden van me onderrug met een klein beetje straling naar linkerkant.

Na die 4 dagen rust ben ik op maandag weer gaan werken en dat ging aardig, nog wel pijn maar gewoon rustig aan. Dinsdag helaas ging ik tijdens totaal niks tillen ofzo ineens door me rug en gelijk maar huis gegaan want wist niet hoe ik moest staan zitten of liggen van de pijn.
    Eenmaal thuis voelde ik constant steken maar inmiddels meer aan de linkerkant van me rug dan het midden, zelfs meer richting zij.

Heb een huisarts bezocht en die heeft me pijnstillers, spierverslappers en 2 dagen rust voorgeschreven.
    Inmiddels heb ik alweer 2 dagen gewerkt en ben de medicijnene aan het afbouwen, die 2 dagen al geen spierverslappers meer genomen en gister nog maar 1pijnstiller.

Maar nou word ik vandaag wakker met pijn, alleen nu echt in me zij, bijna me buik en niet meer me rug? Net alsof de pijn in 2 weken tijd dus van me midden onder rug naar de voorkant aan het verhuizen is ofzo……

Moet ook zeggen dat toen ik d ie medicijnen nam me rug en zij verdooft voelde van midden van rug tot linkerzijde en ook stukje van me buik.

Iemand enig idee wat te doen of ervaringen? Heb in elk geval wel weer Eem pijnstiller genomen.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou in ieder geval even terug gaan naar de huisarts. Het is nl best mogelijk dat er een spier verrekt is. Dat zou de reden kunnen zijn van de pijn verplaatsing.

Reageren
Reageer op: “Rug”pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.