- Joan20 september 2021 om 19:21
Ik heb dubbele hernia, geen zenuwuitstulping waardoor operatie niet nodig is maar ik heb uitstralende pijn, vanaf linkerbil, bovenbeen, scheenbeen en enkel, 24 uur is de pijn aanwezig, helse pijn. Ik heb 9 injecties gehad waarvan de laatste wat verbetering heeft gegeven, de neuroloog weet het niet en wil get chronische gaan noemen waar ik niet aan wil en hij wil maar antidepressiva voorschrijven want dit “Kan” ook helpen bij zenuwpijn… nee dit neem ik niet, ik vind dat de oorzaak gezocht moet worden. Wie herkent deze pijn en kan mij helpen ik wordt er gek van?
1 reactieReagerenSuzan20 september 2021 om 20:09Hoi,
Dat herken ik,ook een dubbele hernia, L4/5 en 5/S1. Wel duidelijk zenuwbeknelling bij mij door de hernia’s.
Bij mij heeft een operatie dus wel geholpen.
Anti depressiva heb ik ook gehad, NOOIT WEER!!!!! De bijwerkingen waren 100 keer erger dan het positieve effect.
Wat voor injecties heb jij gehad? Tijdelijke zenuw blokken?
Ik heb een definitieve blokkade gehad met stroom of hitte,weet het niet precies meer. Dat ging via de Pijnpoli, omdat mijn pijnklachten die na de operatie over waren gebleven, ook chronisch zijn.
Dat zou je ook nog kunnen overwegen, een verwijzing naar een Pijnpoli.
Want helaas kom je niet altijd van dergelijke klachten af. Dan moet je er zo goed mogelijk mee om gaan en ze in je leven inpassen…..Groetjes Suzan
Reageren