Zoeken Vraag het forum

Pijn links onderbuik en rechter borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Diedie

Ik heb soms een vervelende zeurende pijn in mijn linker onderbuik. Soms word de pijn erger en zwakt dan weer wat af. Meestal heb ik tegelijkertijd pijn in mijn rechterborst. Het is altijd mijn rechterborst en linker onderbuik. Het verandert nooit van kant. De laatste tijd is het soms zo erg dat ik er niet van kan slapen en omdraaien is erg pijnlijk. Ik ben toch wel heel benieuwd wat de oorzaak zou kunnen zijn en of het een doktersbezoek waard is..

11 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zonder enig onderzoek zal daar niemand iets over kunnen zeggen. Ga dus naar de huisarts met de klacht

Reageren
    Diedie

Ben intussen naar het ziekenhuis geweest omdat de pijn ondraaglijk werd. Er is een echo gemaakt en gelukkig was die goed. Maar nu weten we nog steeds niet waar de pijn vandaan komt helaas.

Reageren
    John (moderator)

Heb je diarree of obstipatie?

Reageren
    Diedie

Nee dat heb ik niet

Reageren
    John (moderator)

Ben je man of vrouw?
    Hoe oud ben je?

Reageren
    Diedie

Vrouw. Ik ben 25. De dokter dacht iets met mn eierstokken of baarmoeder maar daar was niks aan te zien. Ik moet tot en met maandag afwachten. Is het dan nog zo erg. Dan moet ik weer naar de dokter.

Reageren
    John (moderator)

Gebruik je de pil of een ander hormonaal anticonceptiemiddel? Hoe verlopen je menstruaties?

Reageren
    Diedie

Ik gebruik geen pil of iets dergelijks. Mijn menstruaties zijn altijd heel regelmatig.heb wel altijd ook veel pijn de eerste 2 dagen.

Reageren
    John (moderator)

Dan is het wellicht goed om eens naar een gynaecoloog te gaan..
    Is er ook naar je hormonen gekeken bij een bloedonderzoek?

Reageren
    Diedie

Ik ben in het ziekenhuis geweest bij de gynaecoloog. Die heeft die echo gemaakt. Ook is er bloedonderzoek geweest en urine bekeken. Kwam allemaal niks uit.

Reageren
    John (moderator)

Bespreek dat toch maar eens met de huisarts om een scan van je buik te laten maken

Reageren
Reageer op: Pijn links onderbuik en rechter borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.