Zoeken Vraag het forum

(Terugkerende) Pijn linker borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Stephanie

Beste,

Al paar maanden heb ik af en toe last van een stekende pijn aan mijn linker borst (zie foto voor exacte locatie) de pijn duurt soms 5minuten en soms heel de dag. De pijn is het ergst als ik naar links buig of op mijn linker zij lig. De pijn is ook aanwezig als ik op mijn rug lig, maar ‘in de verte’. Meestal als ik savonds in mijn bed kruip is de pijn smorgens weg (als ik 8u+ geslapen heb) als ik wakker word kort na dat ik ben gaan slapen (1-4u) is de pijn nog aanwezig. Ik ben er nog niet mee naar de dokter gegaan net omdat ik dit maar af en toe heb. Vandaag is dus weer zo’n dag dat ik de pijn heb en vroeg mij af wat dit kon zijn, ik heb zelf al zitten google’n maar vind niks wat EXACT bij mijn situatie past. Hopelijk vind ik hier duidelijkheid.

Alvast bedankt!

2 reacties
    Reageren
    Stephanie

Foto werkt blijkbaar niet?

Reageren
    John (moderator)

Het lijkt erop dat het een spier is die dat veroorzaakt. Toch maar even naar de dokter

Reageren
Reageer op: (Terugkerende) Pijn linker borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.