Zoeken Vraag het forum

Pijn in de linker / rechterborst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Padje001

Beste allemaal,

Ik ben een jongen, 22 jaar oud. Sinds een tijdje heb ik last van zowel mijn linker als mijn rechter borst. Het is een soort irriterent / verlammend, maar ook pijnlijk gevoel. De rib aan de linker en rechterkant boven de tepels beginnen steeds verder naar voren toe te komen en zijn veel duidelijker voelbaar dan de rest van mijn ribbenkast. Een tijdje terug ben ik bij de dokter geweest met pijn op de borst. Hierbij werd toen snel aangeven dat ik het wat rustiger aan moest doen (thuis en op werk). Het kwam zogezegd door stress (iets waarvan ik denk dat ze die conclusie al snel trekken). Ik heb toen ook een ECG laten maken en bloed laten prikken voor m’n schildklier. Dit was allemaal in orde. Naast de pijn die ik voel in mijn borst trekt dit soms ook door naar m’n rug en bovenarmen. Ook heb ik sinds kort een pijnlijk gevoel in de hals en veel hoofdpijn. Ik heb dinsdag een afspraak bij de dokter voor de bobbel die op de borstkas zit en de pijnen die ik daarbij ervaar (borst, rug, schouders en in de bovenarmen, voornamelijk links). Daarnaast ben ik de laatste paar maanden ook veel meer vermoeid dan dat ik voorheen was. Is er iemand bekend met deze symptomen en wat het zou kunnen zijn? Maak me er best zorgen over.

Groetjes,

Padje001

Reageer op: Pijn in de linker / rechterborst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Opvliegers: wat zijn het, wat veroorzaakt ze en wat helpt?

4 min leestijd

Hoe lang duurt de overgang en wanneer begint het?

4 min leestijd

Anticonceptie en de overgang: wanneer stop je en hoe herken je de overgang?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.