- Padje00124 mei 2012 om 21:59
Beste allemaal,
Ik ben een jongen, 22 jaar oud. Sinds een tijdje heb ik last van zowel mijn linker als mijn rechter borst. Het is een soort irriterent / verlammend, maar ook pijnlijk gevoel. De rib aan de linker en rechterkant boven de tepels beginnen steeds verder naar voren toe te komen en zijn veel duidelijker voelbaar dan de rest van mijn ribbenkast. Een tijdje terug ben ik bij de dokter geweest met pijn op de borst. Hierbij werd toen snel aangeven dat ik het wat rustiger aan moest doen (thuis en op werk). Het kwam zogezegd door stress (iets waarvan ik denk dat ze die conclusie al snel trekken). Ik heb toen ook een ECG laten maken en bloed laten prikken voor m’n schildklier. Dit was allemaal in orde. Naast de pijn die ik voel in mijn borst trekt dit soms ook door naar m’n rug en bovenarmen. Ook heb ik sinds kort een pijnlijk gevoel in de hals en veel hoofdpijn. Ik heb dinsdag een afspraak bij de dokter voor de bobbel die op de borstkas zit en de pijnen die ik daarbij ervaar (borst, rug, schouders en in de bovenarmen, voornamelijk links). Daarnaast ben ik de laatste paar maanden ook veel meer vermoeid dan dat ik voorheen was. Is er iemand bekend met deze symptomen en wat het zou kunnen zijn? Maak me er best zorgen over.
Groetjes,
Padje001