- Porcelain17 oktober 2008 om 20:37
Hallo,
Mijn vriendin heeft de laatste tijd veel rare klachten.
Ze heeft er last van terugkerende hoofdpijn, de dokter heeft gezegt dat dit waarschijnlijk een lichte migraine was.Ze heeft last van verwisselende lichaamstemperaturen, het ene moment heeft ze het ijskoud en het andere stikheet.
Deze nacht had ze het verschrikkelijk koud.
Ze krijgt dan last van een snelle ademhaling, en krijgt moeite met het ademen.
Ze heeft het gevoel dat ze geen kracht meer heeft en heeft last van steken vanuit haar buik richting haar hart.
Ook begint haar hele lichaam te trillen,
en voelt ze haar voeten en handen niet meer.Op andere momenten krijgt ze het opeens heel heet,
ze heeft precies dezelfde klachten, voelt haar armen en benen dan wel maar die doen erg pijn.Wij zouden graag willen weten wat ze heeft, wat ze er misschien tegen zou kunnen doen en hoe het komt dat ze dit heeft.
Ik hoop dat jullie me iets meer kunnen vertellen.
Alvast bedankt !2 reactiesReagerenMaurits19 oktober 2008 om 00:15Hai Porcelain,
Indien je vriendin door je huisarts is gezien en ordinaire aandoeningen als griep en hyperventilatie en Irritable bowel syndrome zijn uitgeloten, en er bloedonderzoek is gedaan op de meest voorkomende bloedafwijken, e er dan niets gevonden is, dan vind ik her verhaal zo bijzonder, ik bedoel de combinatie van symptomen, dat ik de neiging heb aan een psycholoog te denken.
Ik hoop dat je je niet beledigd voelt, dit is wat ik vind.
ReagerenPorcelain19 oktober 2008 om 12:31Maurits,
Het kan inderdaad zijn dat het iets psychisch is, nadat er ook wel wat dingen voorgekomen zijn .
Daar had ik alleen zelf nog niet aan gedacht.
Bedankt . 🙂gr.
Reageren