- Roos24 januari 2019 om 21:20
Lieve allemaal,
Ik hoop dat ik hier misschien wijzer kan worden. Ik heb al behoorlijke tijd last van buikklachten. Ben er 2 keer voorop genomen omdat het gepaard gaat met enorm zweten, misselijk voelen, bepaalde drukknop de borst en ontzettende krachtsverlies, ik moet dan op de badkamer vloer gaan liggen om te zorgen dat ik wel bij blijf anders verlies ik bewustzijn. En zo koel ik mezelf ook weer af. Onderhand voel ik dit wel aankomen, vaak net nog optijd. Ik ga dan op de wc zitten omdat ik denk dat ik wat kwijt moet en dan krijg ik moeite met mn armen bewegen en dan ga ik op de grond liggen anders loopt het echt verkeerd af. Artsen blijven zeggen je hebt spastische darm syndroom. Maar kun je daar echt zo slecht van worden? Ik hou van eten en merk niet dat het bij bepaald eten anders of meer word. Wel heb ik nu al weken elke dag echt buikpijn en pijn in de onderrug en schouders. Vooral op de rust momenten. Het was van de week zo erg dat in zelfs moeite had met fietsen en dat mijn werk me weer naar huis heeft gestuurd. Ik ben ten einde raad en weet niet meer wat ik hier mee moet. Als ik ga Google wat ontzettend dom is. Dan kom ik uit op kanker, zwevende baarmoeder deeltjes, ziekte van chron, en ga zo maar door. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Mocht het wel bij spastische darm horen dan ga ik me erbij neer leggen.
Alvast onwijs bedankt! Groetjes!
1 reactieReagerenRoos24 januari 2019 om 21:29Bijvoegende informatie.
Ik heb een zoontje van bijna 4. Daarna zijn de klachten ontstaan. Ik heb meerdere verschillende anticonceptie pillen gehad die niet aansloegen, en nu bijna 2 jaar een mirena spiraal.
Reageren