Zoeken Vraag het forum

Buikpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Prd

Ik heb sinds twee weken steken in mijn onderbuik vooral aan de linkerkant toen de dokter erin ging drukken deed het mega veel pijn ook bij ademen voel ik het. Ik heb steken in mijn borstkast en mijn zijdes ik ben extreem moe en ik voel mij ellendig in het algemeen ik moet best vaak naar de wc ook en heb elke dag wel hoofdpijn en spierpijn overal. Als ik 1 doos til voor 5 seconde ben ik helemaal uitgeput.

De dokter heeft alleen mijn buik gevoeld en zei dat het stres was maar ik voel gewoon dat er wel meer aan de hand is. Ook heb ik pijn in mijn liezen en ballen door mijn onderbuik

Mijn eetlust is veel minder geworden ik eet weinig (maar ben nog niet afgevallen, juist aangekomen of de weegschaal klopt niet). Kan dit een buikgriep zijn? En twee weken + aanhouden? Of wat is verstandig om nu te doen?

Groetjes
    P

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Terug naar de huisarts dan…

Reageren
    Prd

Ja ik ga morgen meteen bellen alleen het zal wel tijd duren want het is overal druk bij de huisartsen helaas. Ik heb al twee keer corona zelftest gedaan maar ook negatief

Reageren
    John (moderator)

Doe een test bij de GGD. Zelftesten zijn niet altijd even betrouwbaar. Ze worden door veel mensen niet goed uitgevoerd omdat het wattenstaafje nogal ver in de neus moet

Reageren
    Prd

Ja dat weet ik lastig te bepalen hoe die dat moet. Ik heb meer dan de helft van dat stokje in mijn neus gestopt ik voelde het tegen mijn keel dus neem aan dat het diep genoeg was haha

Reageren
Reageer op: Buikpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.