- Rita25 januari 2013 om 12:02
Inmiddels heb ik al twee maanden steken in mijn linker zowel in mijn rechter zij.
’s avonds is dit alleen maar erger.
Als ze erger worden de steken wordt ik misselijk en ligt/duizelig in mijn hoofd.
Inmiddels heeft mijn vriend me al meerdere keren van de grond moeten afhalen.Huisarts dacht afgelopen maandag aan een nierbekkenontsteking. Ik heb een antibiotica kuur gehad alleen als het inderdaad een nierbekkenontsteking was zou ik na twee dagen geen pijn meer moeten hebben. Alsnog heb ik pijn in mijn buik.
Er is al een echo van mijn bovenbuik en er zijn foto’s gemaakt van mijn borst en longen. Deze waren allemaal gezond
Mijn bloed en urine zijn schoon. De stoelgang gaat ook zoals gewoon. Ook heb ik een zwangerschapstest 2 maal moeten doen en ook dat is het niet.Mijn huisarts geeft me medicijnen tegen de misselijkheid die niet helpen, ik heb een maagbeschermer gehad en paracetamol met codeïne tegen de pijn. Door de paracetamol zakt de pijn iets, maar dit is geen oplossing want ik onderdruk hiermee mijn klacht!
Ondertussen ben ik een beetje radeloos en weet ik niet meer wat ik moet doen. Als hier iemand me kan helpen graag!
1 reactieReagerenTara25 januari 2013 om 12:08Hallo Rita, raadpleeg eens een klassiek homeopaat.
Reageren
Sterkte