- tumbleweed123 juni 2018 om 18:44
Ik stond een paar dagen geleden op een klein stukje glas/scherp plastic? het gaat echt om een heel klein stukje, zo klein dat ik zelf en mijn partner dit absoluut niet terug konden vinden en ik het enkel voelde. Omdat ik het er niet uit kreeg wou ik het erbij laten zitten, het zou er waarschijnlijk zelf wel uitgaan met douchen etc.
De dag erna had ik het gevoel dat ik op mn teen moest lopen (alleen links) omdat het zo irriteerde – nog geen mogelijkheid om het te zien/eruit te halen.
Ik heb best veel eelt bij mn hiel, (hele dikke huid) dus ik heb niet t idee dat tie echt verder naar binnen is gegaan en dit allemaal kan veroorzaken. Maar, eergisteren begon het probleem al met dat ik er niet meer op kon staan, mn enkel was ineens dik en het voelt als een ”extreme” spierpijn, ook heb ik het gevoel in mijn linker elleboog (omdat ik erop geleund heb?) Kan het niet volledig strekken.
Gisteren ging het beter, ik probeerde toch regelmatig te lopen en dat leek te lonen – ik kon weer plat op beide voeten staan en dat deed ik dus ook. Hoefde nergens aan vast te houden, vandaag is mijn enkel weer 2 keer zo dik,
echt als een ”enkelband” en mijn voetheuvel is opgezet.
Ik heb nogal een lastige/vervelende dokter, vandaar dat ik er nog niet heen ben gegaan en ik het liever zelf oplos. Iemand enig idee? Ik had hiervoor ook al erg veel pijn in mijn voeten – voor ik ergens op ging staan door slecht schoeisel.. misschien dat dit een bijdrage is, maar ik wil graag weten wat ik het beste kan doen?
Veel lopen/juist niet of juist echt rust nemen bijv.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
24 juni 2018 om 00:34Even niet te veel lopen en toch naar de huisarts
Reageren