heyyy,
ik heb sinds zondag erg last van misselijkheid, duizelig & buikpijn. maandag kwam opeens nek & onder mijn nek pijn erbij, en vandaag komt opeens heel erg buikpijn waardoor ik heel vaak naar de wc moet gaan, en mijn buik telkens gromt terwijl ik gewoon goed eet. en elke keer wanneer die gromt, zorgt dat er voor dat ik naar de wc moet gaan. En ook raar want nu heb ik ook diaree.
ik heb vanmorgen een paracetamol ingenomen voor de pijn, maar er blijkt niet van te helpen. in het begin van de ochtend wel, maar na de middag begon het weer. Ik moest dit zoveel mogelijk inhouden ivm mijn stage, maar gelukkig heb ik het overleeft. ik wil niet dat de komende dagen ook zo lopen.
dus weten jullie misschien wat er is, of hebben jullie advies of iets? ajb i need adviceeee or helpp ?
Het kan een virusinfectie zijn. Of iets verkeerds gegeten... Je zult het even moeten uitzieken. Als je koorts krijgt moet je even de huisarts bellen
hey,
ja dat dacht ik dus ook.. verkeerds gegeten sowieso niet want ik eet gewoon wat ik altijd standaard eet & sinds ik dit allemaal heb, eet ik juist weiniger want nadat ik iets naar binnen heb verwerkt krijg ik zo een branderig gevoel in mijn buik dusja ?
mijn nek en hoofdpijn zijn inmiddels weg, ik kreeg een massage gelukkig hahah maar alleen mijn buik is het probleem nog ?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!